16. دى 1396 - 16:09   |   کد مطلب: 20252
با هدف گسترش و تقویت روابط فرهنگی میان ایران و الجزایر;
برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر در کتابخانه مرکزی همدان
رئیس کتابخانه مرکزی همدان از برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر در کتابخانه مرکزی همدان طی 16 تا 21 دی ماه خبر داد.
کتابخانه مرکزی همدان,نمایشگاه,فرهنگ و هنر الجزایر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر در کتابخانه مرکزی همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : سیده منصوره حسینی‌شعار از برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر در کتابخانه مرکزی همدان خبر داد و اظهار کرد: با کمک پژوهشگر الجزایری عضو کتابخانه مرکزی همدان که در حال حاضر در دانشگاه بوعلی سینا مشغول به تحصیل در رشته ادبیات فارسی است، این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق رایزنی با این پژوهشگر تصمیم به برگزاری نمایشگاهی برای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و هنری، صنایع دستی، پوشش، غذا و شیرینی‌های کشور الجزایر گرفتیم، گفت: لباس‌های سنتی و صنایع دستی این کشور در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه مردم الجزایر سالکن در ایران به پخت غذا و تهیه این لباس‌ها خواهند پرداخت، افزود: برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها باعث آشنایی فرهنگ‌ها، تاریخ، آداب و رسوم ملل مختلف خواهد شد و بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر با هدف گسترش و تقویت روابط فرهنگی میان ایران و الجزایر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پخش فیلم از فرهنگ‌، آداب و رسوم کشور الجزایر در حین برگزاری نمایشگاه مد نظر است.

حسینی از افتتاح نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر روز 16 دی ماه خبر داد و افزود:‌ تا 21 دی ماه این نمایشگاه دایر است و پژوهشگر الجزایری در این مدت در کتابخانه حضور داشته و با تسلطی که به زبان فارسی دارد به سئوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب نیز در کتابخانه مرکزی دایر است و کتاب‌های کشور الجزایر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر نمایشگاه فرهنگ و هنر الجزایر کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار