27. فروردين 1403 - 10:55   |   کد مطلب: 25559
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه تبیین درست این مسئله خیلی در امید‌آفرینی جامعه امروز تاثیرگذار بوده، گفت: وقتی جوانان ما ببینند که کشورشان در اوج تحریم‌ها در یک صنعتی به کجا رسیده و این فقط اطلاع‌رسانی و آزمایش موشکی صرف نبوده، بلکه یک عملیات میدانی تجربه شده است که به وضوح آن را می‌بینیم، به بودن در این کشور افتخار خواهند کرد.

به گزارش شبنم‌ها  آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه در رابطه با مسئله موشکی و پهبادی کشور صحبت‌ها زیاد بوده، عنوان کرد: قدرت موشکی ایران همیشه یکی از بحث‌های فضای رسانه‌‌های مختلف بوده و مورد گفتگو قرار می‌گرفت.

 

او اضافه کرد: اتفاقی که در چند شب گذشته رقم خورد، این صحبت‌ها و نکاتی که رقم می‌خورد را به وضوح نشان داد که قدرت موشکی ایران واقعیت داشته و تنها رجزخوانی صرف نبوده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در همدان ابراز کرد: حتی بنظر می‌رسد با انجام این عملیات غرورآفرین، آنهایی که در تعریف‌های معمول، خیلی آن جنبه‌های انقلابی‌گری را نداشتند نیز، احساس غرور را در مورد کشور خود را دارند.

 

آیت‌الله شعبانی موثقی ادامه داد: چون این جوانان می‌بینند که جمهوری اسلامی در اوج تحریم‌ها به یک جایی رسیده که عمق استراتژیک خود را به دو هزار آن‌طرف‌تر کشانده است و می‌تواند با موشک‌هایی که داخلی بوده و بدست توانمند جوانان این مرز و بوم تولید و طراحی شده به قلب دشمن حمله‌ور شود.

 

او همچنین تاکید کرد: طراحی این موشک‌ها توسط نیروهای داخلی به یک جایی رسیده که واقعاً شاید برای دنیای امروز، این حد از پیشرفت موشکی و صنعت نظامی ما، غیرقابل تصور بود.

 

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه تبیین درست این مسئله خیلی در امید‌آفرینی جامعه امروز تاثیرگذار بوده، اضافه کرد: وقتی جوانان ما ببینند که کشورشان در اوج تحریم‌ها در یک صنعتی به کجا رسیده و این فقط اطلاع‌رسانی و آزمایش موشکی صرف نبوده، بلکه یک عملیات میدانی تجربه شده که به وضوح آن را می‌بینیم، به بودن در این کشور افتخار خواهند کرد.

 

آیت‌الله شعبانی موثقی با اشاره به نظرسنجی‌ها و گقتگو با افراد مختلف جامعه، عنوان کرد: این عملیات باشکوه، تاثیرات مثبتی را در امید‌آفرینی مردم و جامعه داشته، شاید بعضی‌ها این سطح از قدرت نظامی کشور را باور نمی‌کردند.

 

او در ادامه یادآور شد: مسائل نظامی مربوط به تحلیل‌ها بوده و خیلی قابلیت پیش‌بینی صد‌در‌صدی را نداشته، بنظر می‌رسد که این رژیم باتوجه به شرایط خود و تجربه‌ای که در مقابل این عملیات داشته است نتواند پاسخ ایران را بدهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در پایان با تاکید بر اینکه ممکن است رژیم صهیونیستی، تحرکاتی را در مقابله با این عملیات انجام بدهد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سیلی هم سیلی نهایی نبوده و قدرت نظامی ما خیلی فراتر از این است، بعید است که این رژیم منحوس بخواهد در سطح وسیع وارد جنگ نظامی با کشور ما شود.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار