16. بهمن 1396 - 21:43   |   کد مطلب: 20694
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان
نشست کتابخوان «بانوی آب و آینه» در شهرستان بهار برگزار می شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری نشست کتابخوان «بانوی آب و آینه» در شهرستان بهار خبر داد.
نشست کتابخوان,بانوی آب و آینه,کتابخانه مرکزی همدان,دهه فجر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عاطفه زارعی به برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال در شهرستان‌های همدان پرداخت و اظهار کرد: در روز 17 بهمن ماه در کتابخانه عمومی «معراج» اسدآباد جشن تولد کتابخانه و رونمایی از کتاب بومی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار نشست کتابخوان ویژه «بانوی آب و آینه» برگزار می شود، گفت: این مراسم 18 بهمن ساعت 10 برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با اشاره به اینکه این نشست توسط کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان و با همکاری شهرداری، ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و آموزش و پرورش برگزار  می‌شود، افزود: در کتابخانه عمومی ملاحسینقلی شوندی رزن نشست قصه‌خوان‌های یاس نبوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم 19 بهمن ساعت 10:30 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه تعدادی از کودکان قصه‌هایی که خود خوانده‌اند و مرتبط با حضرت زهرا(س) است را برای دیگران می‌خوانند.

زارعی با اشاره به اینکه در کتابخانه عمومی شهیدمطهری فامنین مسابقه‌ای در خصوص مطالب کتابی با موضوع انقلاب برگزار خواهد شد، افزود:‌ در کتابخانه آیت‌الله اشرفی اصفهانی کبودراهنگ مراسم نقاشی جمعی با محتوای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم 18 بهمن و در ساعت 10 برگزار خواهد شد، گفت:‌ از چند مدرسه برای شرکت در آن دعوت شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با اشاره به اینکه در کتابخانه شهید بهشتی ملایر جشن انقلاب برگزار خواهد شد، تصریح کرد:‌ این مراسم با همکاری کانون پرورش فکری و حضور آقای بکتاش نویسنده همدانی در کانون شماره 2 (باغ گل ملایر) در روز 19 بهمن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کتابخانه 30 مهر شهرستان همدان نقد کشوری کتاب «ارتش کلاه پوستی‌ها» برگزار خواهد شد، افزود:‌ این مراسم با حضور نویسنده کتاب در روز 17 بهمن ساعت 16 برگزار می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه در کتابخانه مرکزی استان روایت‌گری از انقلاب را 17 بهمن ماه ساعت 9 در برنامه داریم، گفت: روایتگری و خاطره‌گویی انقلاب با حضور یکی از شخصیت‌های انقلابی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در کتابخانه ولیعصر(عج) نهاوند جشن دهه فجر به همراه مراسم قرعه کشی ویژه اعضای کتابخانه برگزار می‌شود، افزود:‌ در کتابخانه باقرالعلوم تویسرکان جشن انقلاب در روز 18 بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار