12. دى 1396 - 12:49   |   کد مطلب: 20190
رئیس کتابخانه مرکزی همدان آن را در راستای ترویج دانایی و توسعه فرهنگ کتابخوانی مهم عنوان کرد و افزود: منابع اهدا شده شامل کتاب‌های کمک درسی،کودک و مرجع و نیز کتاب‌های بخش اصلی است.
کتابخانه مرکزی همدان,اهدای کتاب,کتاب و کتابخوانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

اهدای 7 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سیده منصوره حسینی‌شعار رئیس کتابخانه مرکزی همدان از اهداء7 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی همدان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد کتاب، طی 9 ماهه امسال اهداء شده است.

وی با اشاره به اهدا کتاب‌ها توسط اعضا و مراجعین کتابخانه و خیرین گفت:‌ با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، احیاء و ترویج سنت حسنه اهداء کتاب و به اشتراک گذاشتن کتاب‌های خوانده شده، این اقدام فرهنگی صورت گرفته است.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان آن را در راستای ترویج دانایی و توسعه فرهنگ کتابخوانی مهم عنوان کرد و افزود: منابع اهدا شده شامل کتاب‌های کمک درسی،کودک و مرجع و نیز کتاب‌های بخش اصلی است.

حسینی شعاربا اشاره به اهمیت غنی‌سازی منابع کتابخانه، خاطرنشان کرد: دوستداران کتاب و کتابخوانی در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها می توانند به طرق مختلف از جمله اهداء کتاب و تامین کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه مشارکت کنند.

وی طرح نذر کتاب را در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق و ترغیب مردم و اهمیت دادن به کتاب مهم دانست و خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/ص

کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدانکتابخانه مرکزی همدان اهدای کتاب اهدای کتاب اهدای کتاب اهدای کتاب اهدای کتاب اهدای کتاب اهدای کتاب

دیدگاه شما

آخرین اخبار