4. تير 1396 - 11:49   |   کد مطلب: 17367
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان همدان خبر داد
عضويت رايگان نمازگزاران عيد فطر در كتابخانه مركزي همدان
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان همدان از عضويت رايگان نمازگزاران عيد فطر دركتابخانه مركزي همدان طي روز عيد فطر در مصلاي بزرگ همدان خبر داد.
کتابخانه مرکزی همدان,عضویت رایگان,عید فطر,نمازگزاران عید فطر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

عضويت رايگان نمازگزاران عيد فطر در كتابخانه مركزي همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عاطفه زارعی از عضویت رایگان در کتابخانه‌ مرکزی همدان در روز عید فطر خبر داد و  اظهار کرد: از آن جا که امسال نیز شاهد حضور جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر در مصلای همدان برای اقامه نماز عید فطر خواهیم بود، برنامه عضویت رایگان را در کتابخانه مرکزی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما در روز عید فطر برای مراجعه‌کنندگان برنامه‌هایی را در کتابخانه مرکزی همدان در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه ما عضویت رایگان نمازگزاران در کتابخانه‌ مرکزی همدان و عضویت سراسری در کتابخانه‌های عمومی استان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تاکید به اینکه افراد می‌توانند در روز عید فطر با مراجعه به غرفه اداره کل کتابخانه‌های مستقر در مصلی، مقابل کتابخانه مرکزی فرم ثبت نام را دریافت کنند، افزود: پس از انجام این مرحله آنها می‌توانند شنبه 10 تیرماه عضویت خود را با مراجعه به کتابخانه مرکزی تکمیل کنند.

وی با اشاره به ارائه یک قطعه عکس و سایر مدارک در روز شنبه به کتابخانه مرکزی، گفت: علاوه بر عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های عمومی استان موضوع جشنواره کتبخوانی رضوی را در غرفه اداره کل کتابخانه‌های استان طی روز عید فطر دنبال خواهیم کرد.

زارعی با دعوت از مردم به شرکت در این جشنواره، بیان کرد: افراد می‌توانند با تهیه کتاب‌های جشنواره رضوی از غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در روز عید فطر در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به امکان شرکت افراد بزرگسال و کودکان در این جشنواره، افزود: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به شیوه مکتوب تا 10 تیرماه و  به شیوه آنلاین تا 20 تیرماه تمدید شده و این فرصتی است که افراد بخواهند در مسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با بیان اینکه در روز عید فطر کتاب‌های بخش کودک این جشنواره با تخفیف 35 درصد در غرفه اداره کل کتابخانه‌های همدان به فروش خواهد رسید، تصریح کرد: کتاب‌ها و برگه‌های نقاشی در غرفه موجود تحویل علاقمندان به شرکت در جشنواره کتابخوانی داده خواهد شد.

وی از شرکت 5 هزار نفری افراد در جشنواره کتابخوانی رضوی طی سال گذشته در همدان خبر داد و افزود: امسال امیدواریم طبق پیش‌بینی 10 هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

زارعی با بیان اینکه میزان شرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی از استان نشان از استقبال مردم از این جشنواره دارد و موفقیت به دست آمده است، گفت: سال گذشته در روز عید فطر با اجرای برنامه عضویت رایگان در کتابخانه بیش از 400  نفر عضو شدند که امسال نیز امیدواریم بیش از این میزان شاهد عضویت در کتابخانه مرکزی و به تبع کتابخانه‌های عمومی استان باشیم.

انتهای پیام/ص

کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان کتابخانه مرکزی همدان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر نمازگزاران عیدفطر

دیدگاه شما

آخرین اخبار