17. ارديبهشت 1396 - 16:24   |   کد مطلب: 16614
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان:
برخي كانديداها با شام‌های تبلیغاتی در حاشيه شهر به دنبال رأی‌آوری هستند
اکثر کاندیداهاي شوراي شهر برای کسب رأی تمام انرژی خود را در مناطق حاشیه شهر می‌گذارند و با هزینه‌های کلان تبلیغاتی و حتی دادن شام‌های تبلیغاتی به دنبال رأی‌آوری هستند.
شورای شهر,انتحابات,کاندیدای شورای شهر,تبلیغات,شام های تبلیغاتی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برخي كانديداها با شام‌های تبلیغاتی در حاشيه شهر به دنبال رأی‌آوری هستند

شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از صبح الوند : محمد‌صادق تمهیدی‌منیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان یکی از مهمترین عوامل منجر به کارآیی شورای شهر را عدم نگرش سیاسی به این نهاد و شهردار منتخب آن شورا دانست و اظهار کرد: دارالمومنین همدان شورای شهری در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهد؛ این رویکرد مناسب باعث مشارکت شهروندان و تعامل دوسویه شورا و شهردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای شهر در جامعه ما به شدت سیاست‌زده است، گفت: شورای شهر تجسمم واقعی حضور مستقیم مردم در انتخاب آینده خودشان است؛ امروز ما نیازمند انتخاب افرادی هستیم که سه شاخصه تخصص، تعهد و انقلابی‌گری را دارا هستند تا بتوانیم به شهر آرمانی در تراز انقلاب اسلامی نزدیک شویم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: متأسفانه امروزه شاهد حضور افرادی در صحنه انتخابات شوراها هستیم که با سه شاخصه پول، قدرت و تزویر در حال تبلیغات هستند.

وی ادامه داد: نکته جالب این است که اکثر کاندیداها برای کسب رأی تمام انرژی خود را در مناطق حاشیه شهر می‌گذارند و با هزینه‌های کلان تبلیغاتی و حتی دادن شام‌های تبلیغاتی به دنبال رأی‌آوری هستند.

تمهیدی با طرح این سووال که آیا این افراد تاکنون در این مناطق حضور پیدا کرده بودند و برای حل مشکلات مردم کاری انجام داده بودند که امروزه انتظار رأی‌آوری هم دارند؟ تصریح کرد: مگر حقوق یک عضو شورای شهر چقدر است؛ افرادی که قبل از رأی‌آوری با این هزینه‌های گزاف تبلیغات می‌کنند، می توانند بعد از انتخاب نماینده‌ای دلسوز برای مردم باشند و از اموال دولتی که بیت‌المال است استفاده شخصی نکنند؟

وی با اشاره به اتفاقات تلخ در شورای سوم، افزود: یکی از اعضا در دور سوم با کشف حجاب، وجهه یک عضو شورا در کشور را خدشه‌دار کرد و فکر می‌کنم تنها مجازات این عضو استعفا از شورای شهر بود و دیگر هیچ...!

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی خاطرنشان کرد: در دوره چهارم نیز فقط شاهد دعواهای اعضا بر روی مسائل مالی در صحن شورا بودیم که بدترین نوع خبری است که متأسفانه مردم در این روزها به آن عادت کردند.

وی به مصاحبه‌های مکرر اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: اعضای شورا در مصاحبه‌های مکرر دم از افشاگری می‌زدند و در بین صحبت‌هایشان اعداد و ارقامی عنوان می‌کردند که انسان باورش نمی‌شود اینها نمایندگان مردم شهر هستند و جمع شده‌اند که شهری را مدیریت کنند.

 

تمهیدی با اشاره به چندین مصاحبه در خصوص هزینه تجهیز سالن جلسات شورای شهر، اظهار کرد: مبلغی بالغ بر 3.5 میلیارد ریال برای تجهیز سالن جلسات شورای شهر همدان به نقل از خبرگزاری نافع هزینه شده و صدای عدالت‌خواهی هیچ مسوولی درنیامد.

وی ادامه داد: خبر مفقود شدن املاک در شهرداری مناطق یک و 2 شهر از زبان رئیس سابق شورا عنوان شد و بعد از مدتی شاهد عوض شدن خبر در خبرگزاری مربوطه می‌شویم و هزاران خبر که آقایان یکدیگر را به افشاگری تهدید می‌کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: متأسفانه شاهد عدم نظارت و برخورد و فساد سیستمی شده‌ایم که نکته جالب کاندیدا شدن و تأیید شدن بعضی از بزرگواران است که به استناد اعضای حاضر در شورا و بزرگان شهر به فساد آلوده هستند، مطمئن هستیم که در شهر نظارتی هم وجود دارد!

وی با تأکید بر اینکه امروز به افرادی که به دنبال عدالت‌محوری، مبارزه با تبعیض و اشرافی‌گری هستند احتیاج داریم، افزود: نیاز به حضور افرادی که حق این مردم زجر دیده، همیشه در صحنه و انقلابی را احقاق کنند داریم که به گفته امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ملاک انقلابی‌گری است.

تمهیدی مهمترین شاخصه رأی دادن به کاندیداها را تخصص، تعهد و انقلابی‌گری افراد برشمرد و تصریح کرد: شاخصه سابقه افراد و تبلیغات نجومی معیاری برای سنجش افراد باشد.

وی مهمترین تقاضا و مطالبه جنبش دانشجویی استان از اعضای شورای شهر را بحث شفافیت در مصوبات، اموال و املاک شهرداری و دارایی‌های شخص خود اعضای شورا دانست و گفت: با این عمل صداقت خود را به مردم اثبات کنید.

انتهای پیام/ص

شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر کاندیدای شورای شهر

دیدگاه شما

آخرین اخبار