21. شهريور 1396 - 21:54   |   کد مطلب: 18550
با هشت رأی موافق، دو رأی مخالف و یک رأی ممتنع در شورای شهر همدان گزینه‌های سابق برای شهرداری کنار گذاشته شده و گزینه‌های جدید معرفی می‌شوند.
انتخاب شهردار همدان,شورای شهر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

معرفی شهردار همدان به ۱۰ روز دیگر موکول شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : بعد از ظهر امروز جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار همدان که در ابتدا قرار بود غیر علنی برگزار شود با حضور خبرنگاران برگزار شد. 

در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان، اعضا جلساتی را به منظور تعیین سیاست‌ها و انتخاب شهردار برگزار کردند و در این راستا 36 کاندیدا برای شهرداری به شورا معرفی شدند که بعد از تحلیل و بررسی ها لیستی 9 نفره از کاندیداهای منتخب ارائه شد.

 یکم شهریورماه سیاست‌های تعیین شده شورای پنجم به 9 کاندیدای شهرداری ارائه شد تا برنامه‌های خود را در مدت سه روز ارائه کنند.

در این بین نام عباس صوفی، مجید درویشی، یوسف  مشهدی‌یاری و مهدی مجیدی به عنوان گزینه ها معرفی شدند که امروز اعضا عنوان کردند که هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند و شاید شهردار 10 روز دیگر معرفی شود.

در نهایت با هشت رأی موافق، دو رأی مخالف و یک رأی ممتنع این موضوع چهار گزینه اصلی قبل کنار گذاشته شدند و مقرر شد تا 10 روز دیگر گزینه‌های دیگری مطرح و برای تصدی پست شهرداری همدان مطرح شوند.

انتهای پیام/ص

انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان انتخاب شهردار همدان جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر جلسه شورای شهر
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار