27. ارديبهشت 1396 - 12:44   |   کد مطلب: 16770
این روز ها بازار انتخابات ریاست جمهوری به حدی داغ شده است که کاندیداهای شورای شهر بدون محدودیت اقدام به انتشار تصاویر عجیب و غریب و یا با آرایش های غلیظ می کنند.
انتخابات,شورای شهر,ارایش غلیظ,فتوشاپ بینی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان ، راه دانا به نقل از عصرهامون نوشت : انتخابات شورای شهر و روستا یکی از پارلمان های شهری است که عده ای از متخصصین در حوزه های اجتماعی و فرهنگی دور هم جمع می شوند تا برای اداره بهتر شهر و روستا تصمیماتی گرفته شود. 
 

در این دوره از انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 134 هزار و 212 نفر در کشور ثبت نام کرده اند که بیش از 126 هزار نفر این آمار مردان و 7 هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.
 
در سال های اخیر  گروه های سیاسی توجه ویژه ای به این مسند داشته و این پارلمان  به سمت سیاسی رفته است، با این حال تنها موضوع سیاسی شدن شوراها نیست بلکه پیش از این نیز شاهد حضور هنرمندان و ورزشکاران نیز در این مسند بودیم.
 
علی ای حال گویا این دوره از انتخابات شورای شهر محلی برای ورود به فشن شو تبدیل شده است به طوری که در اغلب شهرهای کشور شاهد تصاویری از نامزد های شورای شهر با آرایش غلیظ و روتوش برای جذب آرای بیشتر هستیم.
 
گویا  بازار داغ انتخابات ریاست جمهوری در کشور سبب شد تا برخی کاندیداهای شورای شهر در حاشیه عدم نظارت مسئولین اقدام به انتشار این تصاویر کنند.
  علی ای حال تنها برخی بانوان کاندیدای شورای شهر نیستند  که این روزها سوژه شبکه های مجازی شده اند بلکه شعارها و تصاویر عجیب و غریب برخی کاندیداها نیز سبب شده تا انتخابات شورای شهر به بازی مضحکی در ذهن عموم تبدیل شود.
 
یکی از شهروندان با انتقاد از این تصاویر گفت: شاهد انتشار تصاویری از بنرهای بانوان کاندیدای شورای شهر در فضای مجازی هستیم که نه تنها هیچ نشانی از برنامه های آینده کاندیدا برای شورای شهر ندارد بلکه سنخیتی نیز با جامعه اسلامی ندارد.
 
وی ادامه داد: این تصاویر نشان می دهد که این افراد برنامه ای برای بهبود وضعیت شهر ندارند و تنها برای اینکه دیده شوند وارد انتخابات شدند.
 
شهروند دیگری با بیان اینکه مدیریت شهر برنامه می خواهد نه آرایش و روتوش، گفت: باید از کاندیداهایی که اقدام به انتشار این گونه تصاویر می کنند سوال شود که آیا شهر نیاز به تخصص روتوش چهره دارد یا بازسازی؟ بهتر نبود به جای چاپ تصاویری با این شکل برنامه هاو تخصص‌های واقعی خود را عنوان می کردند؟
 
آنچه مسلم است انتشار این تصاویر در سطح جامعه و شبکه های مجازی نشان از ضعف دستگاه های متولی در نظارت بر این امر دارد.
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار