29. مهر 1396 - 16:43   |   کد مطلب: 19106
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان:
برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ را همزمان با دومین نمایشگاه آموزشی و خدمات آموزشی و دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در همدان خبر داد.
نمایشگاه بین المللی همدان,نمایشگاه تخصصی الکامپ,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حسین رجبیان اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ را همزمان با دومین نمایشگاه آموزشی و خدمات آموزشی و دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه از یکم تا پنجم آبان ماه و در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه‌ی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برپا می‌شود.‌

رجبیان بیان کرد: حضور واحدهای خوش‌نام از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه، سبب گشته تا شاهد پویایی و رشد این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان عنوان کرد: پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر مستقیم آن بر روی تمامی جوانب زندگی انسان‌ها سبب شده که هر ساله در نمایشگاه‌های این‌چنینی در سراسر دنیا شاهد ارایه‌ی دستاوردها و ابداعاتی باشیم که هر کدام پس از مدت کوتاهی به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل می‌شود.

وی اعلام کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، دومین همایش اقتصاد و سرمایه نیز با حضور معاون محترم وزارت اقتصاد و دارایی، استاندار محترم همدان و جمعی از مسئولان در سالن همایش شرکت نمایشگاه‌های برگزار می‌شود.  

رجبیان گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ همزمان با دومین نمایشگاه آموزشی و خدمات آموزشی و دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه همه روزه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه تخصصی الکامپ نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار