29. مرداد 1396 - 12:37   |   کد مطلب: 18196
همزمان با روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک;
برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در همدان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی در این استان خبر داد.
نمایشگاه تجعیزات پزشکی,روز پزشک,روز بزرگداشت بوعلی سینا,نمایشگاه بین المللی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حسین الماسی با اشاره به فرا رسیدن روز همدان و روز پزشک که با گرامیداشت مقام شیخ الرئیس ابوعلی سینا مقارن است اظهار داشت: به همین مناسبت پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی از اول شهریور ماه امسال در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا سوم شهریورماه با حضور 55 شرکت کننده از استان‌های تهران، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان با اشاره به حضور برخی نهادهای دولتی اظهار داشت: سازمان‌های انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیز در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه حضور دارند.

الماسی عنوان کرد: اهمیت حوزه‌ی سلامت و درمان سبب شده تا شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با نهایت دقت و وسواس اقدام به تولید، توزیع و ارائه‌ی کالاهای خود بکنند و برای عقب نماندن از بازار روز دنیا همواره دانش و تکنولوژی خود را ارتقا و بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه در زمان برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی نیز داریم گفت: سمپوزیوم و کارگاه‌های تخصصی ویژه‌ی پزشکان و دندان پزشکان با حضور مدیران تجهیزات پزشکی نیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان افزود: این نمایشگاه سبب ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان می‌شود و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

به گزارش تسنیم، زمان بازدید از پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعد ازظهرها 16 تا 21 است.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی نمایشگاه تجهیزات پزشکی روز پزشک روز پزشک روز پزشک روز پزشک روز پزشک روز پزشک روز پزشک روز پزشک نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان نمایشگاه بین المللی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار