11. ارديبهشت 1396 - 8:44   |   کد مطلب: 16503
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان جوانان در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت هفته جوان خبر داد.
عضویت رایگان,کتابخانه های عمومی همدان,هفته جوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

عضویت رایگان جوانان در کتابخانه‌های عمومی همدان 

عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عاطفه زارعی از عضویت رایگان جوانان در کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد و اظهار کرد:به مناسبت هفته جوان که از 16 اردیبهشت آغاز می شود و تا  22 اردیبهشت ماه ادامه دارد عضویت رایگان در کتابخانه‌ها را در برنامه داریم.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رایگان به جوانان، گفت:باید با فراهم کردن امکانات زمینه رشد و ارتقای جوانان را فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه طی مکاتبات انجام شده با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مجوز ثبت نام رایگان برای جوانان دریافت شد، خاطرنشان کرد: 18 اردیبهشت ماه امسال ثبت نام جوانان در تمام کتابخانه های عمومی استان رایگان است.

وی با تاکید به ارتقای سطح مطالعه در جامعه گفت: هفتین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز آغاز شده که امیدواریم مردم فرهنگ‌دوست همدان نیز به این امر توجه لازم را داشته باشند.

زارعی با بیان اینکه این جشنواره در چند بخش مختلف از کودک تا بزرگسالان برگزار می‌شود، افزود:مطالعه و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت است که امیدوارم به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به اینکه در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز کتاب‌های خوب و ارزشی معرفی شده که این امر در بالا رفتن سرانه مطالعه حائز اهمیت است، افزود:با خواندن این کتاب ها افراد به ویژه جوانان ارتباط خوبی را با زندگی اهل بیت (ع) برقرار خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان عضویت رایگان کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان هفته جوان هفته جوان هفته جوان هفته جوان

دیدگاه شما

آخرین اخبار