20. تير 1395 - 12:02   |   کد مطلب: 11023
توافقات در برجام 2
# فاجعه آفرین برای مردم ایران
اگر مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران بخواهند از دست آورده های انقلاب حفاظت کنند تنها کافی است به یک سخن بطور کامل اعتقاد قلبی داشته باشند و به فرمایش رهبر فقید و معمار بزرگ انقلاب عمل نمایند آنجا که فرمودند پشتیبان و پیرو ولایت فقیه باشید تا هم خودتان و هم ایران اسلامی از دسیسه های دشمنان در امان بماند.

حقیقتی که درباره سازمان­های جهانی به وضوح دیده می شود این است که  فعالیت همه جانبه آن ها در راستای منافع قدرت های بزرگ و در راس آنها دو قدرت مسلط بر جهان یعنی نظام ملیتاریسم آمریکایی  و مکتب  عقیدتی صهیونیست می باشد. دو قدرتی که نه مرز می شناسند و نه تعهدی را ،مرز آنان اهدافشان و تعهد آنان دست یابی به هدف است از هر طریق که لازم باشد؛ و برای رسیدن به خواسته خود گاه از جنگ افزار ها و شیوه های  نظامی و گاه از دمکراسی و سازمان هایی چون حقوق بشر و بانک جهانی و یا عناوینی چون  مبارزه با تروریسم و مبارزه قاچاق و غیره بهره می گیرند. عجیب آن است که تمام جهان می داند ترورسیم جهانی، قاچاق کالا ، انسان و مواد مخدر، قمار خانه های بزرگ، پولشویی های کلان و آنچه رزالت و پستی ست با حکم و فرمان مستقیم و یا غیر مستقیم قدرت های استکباری  صورت می پذیرد و سردمدار آن نیز کشوری به نام آمریکا ست که منافع مشترک نظامی و یا اقتصادی با کشورهای اروپایی و حتی بسیاری از قدرت های آسیایی دارد . پس تنها ساده اندیشانند که به این سازمان های به اصطلاح جهانی دل می بندند.

امروز نیز، که برجام هسته ای و در پی آن توافقات  جدید با نظام سلطه در کشور ما مطرح است. نیازمند تصمیمات عاقلانه ای از طرف مسئولان نظام جمهوری اسلامی هستیم. حقیقت این است که در اجرای برجام هسته ای باید ابتدا منتظر ماند و دید که طرف غیر ایرنی با توجه به تاریخ های توافق شده چه میزان از وعده ها و وعید های خود را عملی می نماید و سپس تعهد برجام اقتصادی را بردوش مردم شریف ایران گذاشت مردمی که پس از گذشت بیش از سی سال هنوز خون جوانان خود را برای حفظ انقلاب اسلامی تقدیم می کنند.

 اگر مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران بخواهند از دست آورده های انقلاب حفاظت کنند تنها کافی است به یک سخن بطور کامل اعتقاد قلبی داشته باشند و به فرمایش رهبر فقید و معمار بزرگ انقلاب عمل نمایند آنجا که فرمودند پشتیبان و پیرو ولایت فقیه باشید تا هم خودتان و هم ایران اسلامی از دسیسه های دشمنان در امان بماند. ما مردم نیز پیرو فتوای مقام معظم رهبری بوده و می گوییم در پی ساخت سلاح هسته ای نیستیم و تنها به فرموده ایشان است که سکوت و صبر پیشه کرده و از اقدامات دولت در برجام هسته ای سخنی به زبان نمی آوریم.

و به گفته رهبر عزیزمان اعتقاد قلبی و عملی داریم آنجا که فرمودند : اگر آنها (آمریکا و سایر هم پیمانانش) برجام را پاره نمایند بر همه ملت و در راس آن مسئولین محترم نظام اسلامی آتش زدن آن واجب می شود.

 

ای کاش مسئولین عزیزنظام اسلامی همچون مردم همیشه در صحنه ایران تنها از فرمایشات حکیمانه رهبر عزیز انقلاب پیروی نموده و تا پیاده شدن واقعی برجام هسته ای از ایجاد هرگونه تعهد جدید با عناوینی چون برجام دو یا برجام اقتصادی و... جدا بپزهیزند و بر رنج مردم و خون دل مالکان اصلی انقلاب نیفزایند، چرا که حلوای مجازی فقط کام گوینده را شیرین می کند.

 در وضعیت کنونی مَثَل برجام هسته ای، مثل اهدای چندین امتیاز به کارمندی است که ذیل آن جمله ی " در صورت تامین اعتبار" ذکر شده است، جمله­ ای که باعث می شود تا پیش از تامین اعتبار، این امتیازات فقط رویایی توخالی باشند. اکنون پرسش اصلی این است که: بانک های امریکایی و به تبع آن بانک های بزرگ دنیا چه وقت قرار است به تعهد خود عمل نمایند؟ آیا اصلا عمل می نمایند؟

ما از صمیم قلب امیداریم دولت محترم با پیروی کامل از دستورات مقام معظم رهبری در تمام امور و همچنین احقاق حق ملت بزرگ ایران در مجامع جهانی موفق باشد.

یادداشتی از : دکتر محمد حسین محمدی

انتهای پیام /ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار