6. بهمن 1394 - 10:37   |   کد مطلب: 9018
رئیس کمیسیون ترافیک و خدمات شهری شورای شهر همدان:
عملیات اجرایی پروژه روگذر سردار شهید همدانی آغاز شد
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی (میدان سپاه) با اعتبار 53 میلیارد تومان آغاز شد .
عملیات اجرایی پروژه روگذر سردار شهید همدانی آغاز شد

 به گزارش شبنم ها  ؛ کامران گردان با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای این پروژه با اجرای پل‌های روگذر و دو دوربرگردان در راستای رفع معضل ترافیک در ورودی شهری آغاز شده است.
گردان با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه 30 ماه است، اضافه کرد: با وجود مدت 30 ماهه نهایت تلاش به‎ کار گرفته می‎شود تا کمتر از دو سال پروژه به انجام برسد و شهروندان از آن استفاده کنند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در طول اجرای پروژه مسیر بسته نمی‎شود، گفت: به دلیل وجود شبکه فاضلاب و طبق برسی کارشناسان امکان اجرای زیرگذر در پروژه میدان سپاه وجود نداشت، پروژه به صورت روگذر اجرای می شود.
گردان با بیان اینکه اجرای هر پروژه مشکلات خاص خود را دارد، گفت: در زمان اجرای پروژه روگذر در میدان سپاه سعی و تلاش مجموعه شهرداری و شورا این است که مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.
وی با اشاره به اینکه در شورای شهر اعتبار انجام پروژه به طور کامل پیش‏‎بینی شده است، افزود: پیمانکار اجرای پروژه روگذر(سردار شهید همدانی) میدان سپاه شرکت جهاد نصر یزد است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار