20. مهر 1402 - 9:09   |   کد مطلب: 25275
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ ساز است
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز صحبت از جوان‌هایی است که آرمان‌های بلندی داشتند که هویت ساز بود گفت: این جوانان، خود را فدا کردند تا اخلاق و عقلانیت دینی در جامعه توسعه پیدا کند و این جلاسیه‌ها جلسه بیداری و تلنگری است برای همه.

به گزارش شبنم ها، آیت‌الله شعبانی در دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان با اشاره به دستاوردهای کنگره اظهار کرد: ورود در عرصه محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی، علمی پژوهشی و فعالیت نمایشگاه از جمله دستاوردهای این کنگره است.

 

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: آنچه که در برگزاری این  کنگره مهم است بازخوانی آرمان‌های شهدای عزیز ماست.

 

او تصریح کرد:  امروز صحبت از جوان‌هایی است که آرمان‌های بلندی داشتند که هویت ساز بود.

 

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه این کنگره بازخوانی آرمان‌های هویت‌‌ساز است، گفت: امروز سخن از افرادی است که اهداف بزرگی داشتند و برای دستیابی به اهداف انسانی و الهی خود جنگیده و مقاومت کردند.

 

او خاطرنشان کرد: امروز یادآور جوانانی که زنده بودن و حیات برای آنها اصل نبود، جوانانی که در یک دوران و عرصه طلایی بدنبال حمایت از مستضعف، عزت و عدالت بودند.

 

آیت‌الله شعبانی با اشاره به  کسانی که در مقابل طغیانگران ایستاده و ولی خود را همراهی کردند، یادآور شد: سخن از این کنگره ورق زدن تاریخ است و برای اینکه نسل جوان با جوانان دیروز که تمام همت خود را برای عظمت این کشور گذاشته و برای اجرای احکام الهی هزینه کردند آشنا شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز سخن از جوانانی است که خود را فدا کردند تا اخلاق  و عقلانیت دینی در جامعه توسعه پیدا کند و این جلاسیه‌ها جلسه بیداری و تلنگری است برای همه.

 

او با بیان اینکه کنگره میدان محک است، اظهار کرد: میدان محکی برای صدق ادعاهای ما، انقلابی بودن به ادعا نیست، به اندیشه‌ها و عملکردهاست.

 

آیت‌الله شعبانی تاکید کرد: انقلابی کسی است که به عدالت می‌اندیشد، به میزانی که فساد ستیز، ایستادگی در کنار مستضعفین جهان و عدالت محور هستیم انقلابی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان یادآور شد: نسل جوان امروز باید تفکرات جوان دیروز را بازخوانی کند و ایستادگی جوان دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا را بداند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار