20. فروردين 1397 - 8:28   |   کد مطلب: 21457
مدیر بیمارستان آتیه همدان از رفع مشکل پشت خطی نوبت دهی تلفنی با راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : غلام‌عباس جابری از راه‌اندازی نوبت‌دهی اینترنتی در بیمارستان آتیه خبر داد و اظهار کرد: قبلاً  16 خط نوبت‌دهی تلفنی فعال بود که اکنون آن را به سرور اینترنتی نیز انتقال داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از طریق اپلیکیشن موبایل و سیستم USSD نوبت‌دهی امکان‌پذیر است، گفت: مرحله اول نوبت‌دهی به روش سایت اینترنتی بوده که می‌توان از طریق وارد کردن آدرس و با پر کردن مشخصاتی اقدام به ثبت‌نام و شماره‌گیری کرد.

مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه کدپستی در ثبت‌نام اجباری نیست و پس از طی مراحل، از طریق رمز ورود می‌توان هر بار وارد سامانه شد، خاطرنشان کرد: سیستم دوم به صورت اپلیکیشن  از طریق همان سایت، اندروید یا ios است که می‌توان یک اپی دانلود کرده و با ذخیره آن به راحتی اسامی پزشکان و نوبت آزاد شده آنها برای فردا را مشاهده و نوبت‌گیری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه سیستم سوم USSD (ارسال پیام از طریق کد دستوری) است که با هر نوع موبایل امکان‌پذیر خواهد بود که با گرفتن کد#81*142* می‌توان بیمارستان آتیه را انتخاب، اسامی پزشکان و نوبت‌های فردا را به راحتی وارد کرد،گفت: از اسفندماه سال 96 زیرساخت‌های این طرح فراهم و سرانجام راه‌اندازی شده است.

جابری با بیان نوبت‌دهی از ساعت 15 تا 24 انجام می‌شود، بیان کرد: به دلیل وجود ترافیک روی سیستم خطوط تلفنی اقدام به راه‌اندازی سیستم اینترنتی کردیم تا مراجعین بدون اینکه پشت خط قرار گیرند نوبت‌گیری را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در نوبت دهی تلفنی نارضایتی وجود داشت، افزود: در خطوط تلفنی پارازیت هایی به دلیل مشکل  مخابراتی ایجاد می‌شد که برای ما غیرقابل حل بود اما در روش جدید به سادگی نوبت دهی انجام می‌شود.

مدیر بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه هدف ما انجام نوبت‌دهی به سه روش مورد نظر است چراکه پشت خطی بودن را در نوبت دهی تلفنی ندارد، گفت: در سیستم‌های قبلی نارضایتی وجود داشت اما به این روش مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه مشکلاتی در روش جدید برای افراد کم سواد خواهد بود، افزود: برای افرادی که واقعاً به روش جدید نتوانند عمل کنند و واقعاً ناتوان باشند نوبت‌هایی به صورت حضوری تعیین کرده‌ایم.

جابری با اشاره به اینکه سرور نوبت‌گیری استانی و در مدیریت درمان است، گفت: با بازخورد مشکلاتی که در نوبت‌دهی تلفنی بود تصمیم بر این گرفته شد که به صورت استانی نوبت‌دهی به روش سیستم اینترنتی انجام شود.

وی با بیان اینکه نه تنها در بیمارستان آتیه بلکه در کلینیک‌ها، پلی‌کلینیک و... تامین اجتماعی استان نوبت‌دهی به روش جدید فراهم است، افزود: مردم می‌توانند از طریق این روش مرکز درمانی مورد نظر را برای نوبت دهی انتخاب کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار