23. اسفند 1396 - 15:45   |   کد مطلب: 21186
مدیر روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی همدان:
توزیع اسکناس نو در 19 شعبه منتخب بانک ملی توزیع
مدیر روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی همدان گفت: 19 شعبه منتخب بانک ملی در سراسر استان در روز چهارشنبه 23 اسفندماه از ساعت 14:30 مبادرت به توزیع اسکناس نو در بین مردم خواهند کرد.
بانک ملی ایران,اسکناس نو,سال نو,shabnamha,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : به مناسبت فرارسیدن سال نو، شعب بانک ملی ایران به شرح زیر مبادرت به توزیع اسکناس نو در روز چهارشنبه 23 اسفندماه از ساعت 14:30 امروز می‌کند.

در همدان بانک ملی مرکزی و مهدیه همدان، مریانج، بهار، لالجین، صالح‌آباد، در ملایر بانک ملی مرکزی ملایر، سامن، حسین‌آباد شاملو، در نهاوند شعبه مرکزی نهاوند و فیروزان، در تویسرکان شعبه مرکزی، در اسدآباد شعبه مرکزی، در کبودراهنگ شعبه مرکزی و در شعبه مرکزی رزن، قروه درجزین و دمق و در شعبه مرکزی فامنین و قهاوند توزیع اسکناس نو توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان همدان در این خصوص اظهار کرد: 19 شعبه منتخب بانک ملی در سراسر استان از امروز مبادرت به توزیع اسکناس نو در بین عموم مردم خواهد کرد.

محمدمهدی ملکیان بیان کرد: شعب مرکزی بانک‌های صادرات، تجارت، کشاورزی، ملت، رفاه و سپه در شهر همدان نیز در بعدازظهر روز چهارشنبه اسکناس نو توزیع خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار