23. بهمن 1396 - 21:39   |   کد مطلب: 20785
کارشناس مسائل استراتژیک کشور در خصوص پیشرفتهای فرهنگی پس از انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه سطح سواد و فرهنگ جامعه بسیار پیشرفت کرده است و ظرفیت دانشگاه‌ های ایران، از 120 هزار نفر به حدود پنج میلیون نفر رسیده است.

به گزارش شبنم همدان 

 کارشناس مسائل استراتژیک کشور در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب اکثر مردم در فقر مطلق به سر می‌بردند

وی تصریح کرد:  خوشبختانه امروز سطح رفاه عمومی با گذشته قابل مقایسه نیست هرچند تلاش های 39 ساله مسئولین انقلاب اسلامی کاملا به ثمر ننشسته است و هنوز هم ردپای فقر در جامعه قابل رؤیت است .

قدیری ابیانه در خصوص پیشرفتهای فرهنگی پس از انقلاب اسلامی گفت:  خوشبختانه سطح سواد و فرهنگ جامعه بسیار پیشرفت کرده است و ظرفیت دانشگاه‌ های ایران، از  120 هزار نفر به حدود پنج میلیون نفر رسیده این باعث افتخار انقلاب است که امروز تعداد استادان در دانشگاههای ما از دانشجویان آن زمان بیشتر است. 

قدیری‌ابیانه استقلال کشور را مهترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در سالهای پس از انقلاب همواره تصمیم‌گیری در ایران انجام شده است تصریح کرد: ایران از معدمد کشور های مستقل است و این در حالی سات که حتی برخی از کشورهای اروپایی نیز قادر نیستند تنهایی و مستقل تصمیم گیری کنند و کشوری مانند ژاپن با همه قدرت اقتصادی خود تحت اشغال و سلطه آمریکا است.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار