25. مرداد 1396 - 21:51   |   کد مطلب: 18138
الکسا یک وب سایت که متعلق به شرکت آمازون است جهت رتبه بندی جهانی در فضای تحت وب بوده که برای معرفی و دسترسی بهتر کاربران به صفحات اینترنتی بر اساس عملکرد آن‌ها ایجاد شده است.
فناوری اطلاعات,اینترنت و شبکه,الکسا,رتبه الکسا,رپرتاژ آگهی,کاهش رتبه الکسا,کاهش رنک الکسا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از نت شهر‌ : بعد از دانلود تولبار الکسا توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به یک پایگاه داده قدرتمند در فضای مجازی ایجاد شد. رتبه الکسا در حال حاضر می‌تواند مدرک خوبی برای اطلاع از محبوبیت و بازدید یک سایت طلقی شود.

الکسا به مرتب‌سازی وب‌سایت‌های جهان بر اساس محبوبیت و بازدید پرداخته و سایت‌ها را بر اساس کیفیت سئو و بازدیدکننده آنها رتبه‌بندی نموده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لذاکاهش رتبه الکسا امروز دغدغه بجایی برای تمام وبمستران هست.

چرا باید رتبه الکسای بهتری داشته باشیم؟

مشتریان شما و تبلیغ‌کنندگان اینترنتی به تنها اطلاعاتی که دسترسی دارند رتبه الکسای شماست.  این افراد در زمان تصمیم‌گیری به رتبه الکسای شما توجه نموده و آن را در اولویت اول خود قرار می‌دهند. هر چه رتبه الکسای بهتری داشته باید قیمت جایگاه‌های تبلیغاتی شما گران‌قیمت‌تر خواهد بود.

هر چه رنک شما در الکسای پایین‌تر باشد نشان می‌دهد که مطالب شما مفید و به‌روز بوده و محتوای صفحات شما از کیفیت بالاتری برخوردار است. از همین رو کاربران رتبه الکسا را به‌عنوان معیاری برای تعیین اعتبار سایت و مطالب شما در نظر خواهند گرفت.

اگر شما هم بازدیدکنندگان زیادی دارید ولی از رتبه الکسای خود راضی نیستید چه‌کاری می‌توانید انجام دهید؟

وب‌سایت‌های گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند که یکی از شناخته‌ترین‌ها در این زمینه شرکت عصر اطلاعات است. پکیج آموزش سئو عصر اطلاعات  با تضمین کاهش رتبه الکسای آموزش سئو را از 0 تا 100 در حدود 70 دقیقه به‌صورت جامع و کامل در اختیار شما قرار می‌دهد و رازهای کاهش رتبه الکسای را به شما خواهد گفت.

تنها با مبلغ 40 هزار تومان صاحب دانش و تجربه ی چندین ساله ی مدرس آموزش کاهش رتبه و رنک الکسای سایت عصر اطلاعات شده و رتبه الکسای سایت خود را کاهش داده و سپس کسب درآمد کنید. شرکت عصر اطلاعات باسابقه درخشان خود این مهم را برای وب‌سایت‌های گوناگونی انجام داده است که در زیر به نمونه کارها می‌پردازیم:

سایت عصر اینفو سایت قدیم عصر اطلاعات قبل از تغییر نام دامنه و انتقال کامل آن

کاهش رتبه الکسا وب سایت سئو 6 (SEO6.IR) و تثبیت آن بدون بروزرسانی

سایت موسسه اسوه تربت حیدریه

سایت ایران بیم

سایت نیکوت

سایت عصر ایست وب سایت فروشگاه نود سابق عصراطلاعات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره 24 ساعته رایگان با شماره تلگرام 09156581492 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان در تلگرام در خصوص این پکیج یا سایت شما : asreetelaat@ (مهندس سعید اسحاق زاده)

پکیج آموزش سئو ارزان عصر اطلاعات کاهش رتبه الکسای شمارا تضمین خواهد کرد چراکه تمامی اموری که ذکرشده در آن تست‌شده و نمونه‌های علنی آن موجود است.

هم اکنون می توانید پکیج ارزان سئو را به صورت آنلاین از لینک زیر خریداری کرده و آموزش های  صفر تا 100 مفهومی و جامع سئو را دریافت نمایید.

توضیحات بیشتر و خرید پکیج آموزش سئو به قیمت 40 هزار تومان برای مدت محدود

لینک کانال: https://t.me/informationit

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار