24. مرداد 1396 - 15:44   |   کد مطلب: 18124
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: با توجه به ظرفیت های استان همدان در اسکیت میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور را به همدان می‌سپاریم.
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان, مسابقات اسکیت

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم:

بهمن محمدرضایی صبح امروز در مجمع سالانه هیئت اسکیت استان همدان با بیان این که  قصد احیای مسابقات قهرمانی کشور را داریم اظهار داشت: با توجه به این که همدان پیشرفت خوبی در رشته اسکیت داشته میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور را به همدان می‌سپاریم.

محمدرضایی افزود: خانه اسکیت همدان با بهره برداری از کفپوش استاندارد می تواند سبب تسریع پیشرفت این رشته در استان شود.

وی با انتقاد از تعداد محدود بیمه شدگان ورزشی گفت: یکی از اهداف مهم هیئت اسکیت همدان باید افزایش آمار ورزشکاران ساماندهی شده اسکیت در همدان باشد.

همگرایی برای پیشرفت اسکیت

رئیس فدراسیون اسکیت  عنوان کرد: همگرایی و همسویی می تواند راه را در پیشرفت و توسعه هر امری هموار کند و انتظار دارم هیئت‌های استانی همراه فدراسیون در مسیر توسعه اسکیت باشند ضمن اینکه یکی از اهداف مهم فدراسیون ایجاد تحول اساسی در اسکیت کشور است.

محمدرضایی با بیان این که این هدف بزرگ فدراسیون است و در حد شعار نمی‌ماند عنوان کرد: مدت کمی از زمان پذیرش مسئولیتم در فدراسیون اسکیت می‌گذرد اما آمده‌ایم برای تحول و تغییر.

وی تصریح کرد: متأسفانه مسابقات قهرمانی کشور مدت زیادی نادیده گرفته شد که اولین کار  مهم ما احیای مسابقات قهرمانی کشور اسکیت در رشته‌های مختلف است.

محمدرضایی با تقدیر از پیشرفت اسکیت همدان در زمان حضور مهدی مجیدی به عنوان رئیس هیئت استان اظهار داشت: در گذشته همدان در یک رشته فعال بوده اما در حال حاضر در 4 رشته فعال است و به زودی در 6 رشته فعال می‌شوند.

وی بیان کرد: افزایش زیرساخت رشته اسکیت در همدان ضروری است و باید بر سرانه فضای اسکیت استان افزوده شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار