16. مرداد 1396 - 16:05   |   کد مطلب: 18014
کلنگ‌زنی پیاده‌راه میدان امام(ره) و خیابان اکباتان همدان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و شهردار همدان و سایر مسؤولان و مدیران استانی و شهری انجام شد.
طرح پیاده راه سازی,میدان امام(ره),خیابان اکباتان,همدان,معاون وزیر راه و شهرسازی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

کلنگ زنی پیاده‌راه میدان امام(ره) و خیابان اکباتان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : ظهر امروز به منظور ادامه اجرای طرح پیاده‌راه سازی  در سایر خیابان‌های منتهی به میدان امام (ره)، کلنگ‌زنی پیاده‌راه‌سازی میدان امام(ره) و خیابان اکباتان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار همدان، معاون امور عمرانی استاندار، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان، شهردار همدان، مدیران شهرداری مناطق، اعضای شورای شهر، معاون فنی و عمرانی شهرداری، رئیس اتاق اصناف، مدیران و مسؤولان مربوطه و اقشار مختلف مردم در میدان امام(ره) انجام شد.

شهردار همدان در این مراسم با اشاره به آغاز اجرای طرح پیاده‌راه سازی از سال گذشته، اظهار کرد: اجرای این طرح سال گذشته با پیاده‌راه سازی خیابان بوعلی آغاز شد و امسال نیز ادامه اجرای این طرح را خواهیم داشت.

سیدمصطفی رسولی با بیان اینکه پس از اجرای پیاده‌راه بوعلی بحث شبانه‌روزی ما اجرای پیاده‌راه در میدان امام بود، گفت: این نوید را به مردم شایسته و استاندار همدان می‌دهم که انشاالله طرح پیاده راه سازی میدان امام(ره) طی مدت پنج تا شش ماه به اتمام برسد.

وی با تأکید بر اینکه ارزش افزوده برای تمام کسبه و سکونت‌گاه‌ها با اجرای طرح پیاده‌راه ایجاد خواهد شد، بیان کرد: این موضوع در اجرای طرح پیاده راه بوعلی برای همشهریان محرز شد و هیچ دغدغه و مشکلی وجود ندارد.

شهردار همدان با بیان اینکه دغدغه‌ها و مسائل موجود در اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی با حمایت‌های استاندار، پشتیبانی وزیر و معاون وزیر راه و شهرسازی رفع خواهد شد، افزود: این اقدام به منظور بازگرداندن هویت دیرینه همدان به این شهر است.

انتهای پیام/ص

طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی طرح پیاده راه سازی میدان امام(ره) میدان امام(ره) میدان امام(ره) میدان امام(ره) میدان امام(ره) میدان امام(ره) میدان امام(ره)

دیدگاه شما

آخرین اخبار