12. مرداد 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 17943
جشنواره تابستانی همدان با برگزاری کنسرت خنده «حمید ماهی‌صفت» از 13 مردادماه آغاز می‌شود و شور و هیجان جشنواره‌ای پس از سه سال مجدد به همدان بازمی‌گردد، جشنواره‌ای که هم تجربه می‌شود و هم خاطره.
جشنواره تابستانی همدان,همدان,کنسرت خنده,حمید ماهی صفت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آغاز جشنواره تابستانی همدان با برگزاری کنسرت خنده «حمید ماهی‌صفت»

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نام زیبای «همدان» آدمی را به یاد «تاریخ» می‌اندازد و «سرسبزی»، شهری دل‌انگیز غرب کشور با آب و هوایی مطبوع و دلپذیر که تابستانش زبانزد خاص و عام است، مجذوبیت شب‌های خنک آن را می‌توان از جنوبی‌هایی پرسید که این روزها بیشتر از هر جایی این شهر را برای سفر انتخاب کرده‌اند.

همدان که در نیمه نخست سال به ویژه در تابستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران است، دارای آثار تاریخی و توریستی بسیاری است که هر مسافر برای دیدن این دیدنی‌های شهرمان باید بیش از پنج روز را صرف همدانگردی کند.

در سال‌های گذشته جشنواره تابستانی پای ثابت برنامه‌های تابستانه همدان بود و با برنامه‌های مختلف سعی بر جذاب کردن تابستان چه برای مسافران و چه برای شهروندان همدانی بود که گاهی این برنامه‌ها بسیار خوب و جذاب و گاهی بی‌کیفیت بود که اکنون مجالی برای گفتن در این زمینه نیست.

اما پس از برگزاری چهار دوره از جشنواره تابستانی، رویکرد آن نیز با تغییر مدیریت تغییر کرد و برگزاری جشنواره تابستانی منوط به ورود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شد به طوری که مدیرکل میراث فرهنگی معتقد بود جشنواره تابستانی نباید دولتی برگزار شد و لازمه این کار ورود بخش خصوصی است.

جشنواره تابستانی که می‌تواند موجب جذب بیشتر گردشگر و حتی ماندگاری طولانی‌تر آن شود، در همدان که تابستان آن برای مسافران در هر زمان دیگری جذاب‌تر است، یک اصل است، اما این برنامه باید چنان پربار و غنی برگزار شود که افراد زیادی بتوانند از آن بهره‌مند شده و از برنامه‌ها لذت ببرند.

یکی دیگر از مواردی که باید در جشنواره تابستانی مدنظر قرار گیرد این است که در قالب این جشنواره بتوان میهمانانی را از سراسر کشور به این دیار تاریخی دعوت کنیم تا بهتر و بیشتر بتوان آن را معرفی کرد، در غیر این صورت این جشنواره استانی بوده و بازخوردی که می‌توان و باید از این برنامه را شاهد باشیم، حاصل نخواهد شد.

نکته بعدی که در جشنواره تابستانی همدان باید لحاظ شود، اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده است، زیرا در سال‌های قبل برخی جشنواره‌ها تابستانی و زمستانی بود که بسیاری از شهروندان پس از اتمام آن متوجه چنین برنامه‌ای می‌شدند که این مسئله موجب دور شدن از اهداف اصلی اینگونه برنامه‌ها می‌شود.

در هر صورت جشنواره تابستانی همدان با برگزاری کنسرت خنده «حمید ماهی‌صفت» از 13 مردادماه آغاز می‌شود و شور و هیجان جشنواره‌ای پس از سه سال مجدد به همدان بازمی‌گردد، جشنواره‌ای که هم تجربه می‌شود و هم خاطره.

با وجود اینکه جشنواره تابستانی امسال پس از یک وقفه چند ساله برگزار می‌شود، امیدواریم ضمن خاطره‌سازی، از کیفیت بالایی برخوردار باشد و بتواند تابستان همدان را رنگ و بوی جشنواره‌ای داده و مسافران زیادی را به این منطقه فرا بخواند.

انتهای پیام/ص

جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان جشنواره تابستانی همدان کنسرت خنده کنسرت خنده کنسرت خنده کنسرت خنده کنسرت خنده کنسرت خنده کنسرت خنده 

دیدگاه شما

آخرین اخبار