1. تير 1396 - 15:48   |   کد مطلب: 17325
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانبازان سرافراز میهن اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی کند عمل صالح است. این راهپیمایی ها که از طریق رسانه های جمعی منعکس می شود امر به معروف و نهی از منکر عملی و عامل تقویت روحیه مردم فلسطین و مقابله با دشمن است .
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان,

راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای مردم فلسطین

به گزارش شبنم همدان، 

فردا ، روز قدس، روز میعاد مسلمین جهان و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. روزی که مشت های گره کرده مردم مسلمان جهان مرحمی بر دردهای چند ده ساله مظلومان فلسطین و خاری بر چشمان پلید اسرائیل خواهد نشاند. در باره این روز بزرگ در جهان اسلام با ابراهیم محمود آبادی جانباز سر افراز و فرمانده دوران دفاع مقدس  و  استاد دانشگاه گفتگویی انجام دادم که در ادامه می خوانید.

این فرمانده دوران جنگ  در خصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: کیست که نداند آمریکا و اسرائیل دو فرزند نا خلف انگلیس هستند. بریتانیای کبیر بر 173 کشور از 200 کشور جهان حکومت می کرد.  انگلیس فعلی و آمریکا و اسرائیل یک گرگ هستند در 3 کسوت مختلف که می خواهند جهان را به سیطره خود در آورند.

روز قدس الهام گرفته از امدادهای الهی به امام راحل است

وی افزود:  روز قدس الهام گرفته از امداد های الهی به امام راحل و صدای اعتراض ملل مظلوم جهان به این ظلم و زیاده خواهی کشورهای زورگو است که باید ملتهای کوته فکر را متوجه کند، دستهای خبیثی که به عنوان دوست به سمت کشورها دراز شده است همان دست های شیطانی و گرگ صفتی است که در هیبت شبان ظاهر شده است. روز قدس، روز رو نمایی از این چهره های خبیث و خونخوار است تا ملت مظلوم جهان مخصوصا مسلمین که منابع زیر زمینی و منابع بزرگ انرژی را در اختیار دارند هوشیار شوند. متاسفانه بعضی از حاکمان چنان ملت خود را در خواب عمیق  فرو برده اند  که این تلنگرها براحتی آنان را بیدار نخواهد کرد .

محمود آبادی در خصوص جایگاه این روز در اسلام بیان داشت : در پاسخ به افرادی که عنوان می کنند آیا در قران دلیلی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و تظاهرات داریم ؟ باید عرض کنم خداوند در قرآن می فرماید :("ولا یطوون موطئا یغیظ الکفار...الا کتب لهم به عمل صالح "هیچ حرکت دسته جمعی که کفار را عصبانی کند صورت نمی گیرد مگر آنکه برای ان پاداش عمل صالح ثبت می شود )سوره توبه آیه 130.  

راهپیمایی روز قدس حضور در صحنه عبادت دسته  جمعی است

وی خاطر نشان کرد:  راهپیمایی روز قدس که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی میکند عمل صالح است. این راهپیمایی ها که از طریق رسانه های جمعی منعکس می شود به نوعی حضور در صحنه عبادت دسته جمعی و امر به معروف و نهی از منکر عملی و عامل تقویت روحیه مردم فلسطین و مقابله با دشمن است .ما به عنوان یک کشور مسلمان و اگاه به لحاظ داشتن رهبران الهی روشنفکر وظیفه شرعی  داریم که این تکلیف الهی را به هر قیمت انجام دهیم .

ما زنده به انیم که ارام نگیریم /موجیم که اسودگی ما عدم ماست

در خصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس گفتگویی با مرضیه تمهیدی کارشناس حوزه علمیه انجام دادیم .

تمهیدی اظهار داشت : روز قدس نقش بسیار مهمی در بیداری جهان اسلام داشته و باید ادامه پیدا کند. در شرایط کنونی راهپیمایی روز قدس و حضور حداکثری مردم در این روز  حساسیت بیشتری پیدا کرده است. به قول شهید اوینی "گلستان عدالت در باطن آتشی است که نمرود بر افروخته است " آتشی که انگلیس و آمریکا در فلسطین برافروخته اند روزانه شاهد کشتار صد ها مسلمان در مناطق تحت سیطره اسرائیل است. راهپمایی روز قدس صدای مردم مظلوم فلسطین را در جهان خاموشی رسانه ها منعکس می کند و به جلادان صهیونیست هشدار می دهد اگر سران دولت های عربی در پی قدرت باد قدرت خود هستند و با دشمنان فلسطین پیمان صلح امضا می کنند نشانگر پیروزی مستکبرین جهان نیست بلکه مستکبرین بر سرابی پا نهاده اند که هر لحظه امکان سقوط و فرود آنها درلجن متعفن دسیسه هایشان  وجود دارد راهپیمایی روز قدس صدای ناله های جگر خراش کودکان و مادران فلسطینی را در جهان طنین انداز می کند.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار