1. تير 1396 - 12:20   |   کد مطلب: 17320
معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر همدان خبر داد
همدان در برنامه «دورهمی»
معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر همدان از حضور همدان در برنامه «دورهمی» خبر داد و گفت: برنامه «دورهمی» با حضور پرسنل غار علیصدر پنجم تیرماه همزمان با شب عید فطر از شبکه نسیم پخش می‌شود.
غار علیصدر,پرسنل غار علیصدر,برنامه دورهمی,مهران مدیری,شرکت سیاحتی علیصدر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مسعود ملکی از حضور همدان در برنامه «دورهمی» خبر داد و اظهار کرد: در راستای افزایش حضور گردشگران در استان همدان شرکت سیاحتی علیصدر تبلیغاتی را برای معرفی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در نظر گرفته است زیرا همدان ظرفیت بالایی در جاذبه‌های طبیعی و توریستی دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات رکن اصلی جذب گردشگر به شمار می‌رود، افزود: شهر جهانی لاله‌جین که قطب تولید سفال و سرامیک در کشور و جهان محسوب می‌شود، اگر مشمول چتر تبلیغاتی شود، مراجعات فراوانی خواهد داشت.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر همدان اضافه کرد: در راستای جذب توریست برای ایام تابستان و تبلیغ غار علیصدر و جاذبه‌های همدان قراردادی قبل از ماه رمضان با شبکه نسیم بسته شد تا با حضور در برنامه «دورهمی» بتوانیم همدان را در سطح ملی بشناسانیم.

وی از پخش این برنامه در آستانه عید سعید فطر خبر داد و گفت: برنامه «دورهمی» با حضور پرسنل غار علیصدر 5 تیرماه و شب عید فطر از شبکه نسیم پخش می‌شود.

ملکی با ابراز امیدواری از اینکه این برنامه بتواند در افزایش جذب گردشگر اثرگذار باشد، افزود: سال گذشته نیز شرکت علیصدر با حضور در برنامه «خندوانه» معرفی همدان را داشت که تأثیرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام برای معرفی بهتر و بیشتر غار علیصدر، بروشور و کارت پستال تهیه شده و در اختیار سازمان‌های اطلاع‌رسان و ستاد تسهیلات تابستانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار