25. خرداد 1396 - 16:11   |   کد مطلب: 17222
رئيس پليس آگاهي استان همدان با بيان اينكه دليل وقوع حادثه آتش‌سوزي منزل مسكوني خيابان تختي در حال انجام است، گفت: در ارتباط با وقوع اين حادثه، به فرد و يا افرادي مظنون شده‌ايم.
آتش سوزی,خیابان تختی,رئییس پلیس آگاهی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بررسي دليل وقوع آتش‌سوزي در خيابان تختي همدان/ به فرد و يا افرادي مظنون شده‌ايم

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : بعد از حادثه آتش‌سوزی یک منزل مسکونی خیابان تختی و فوت چند نفر در این اتفاق دردناک، به دلیل شائبه عمدی بودن این اتفاق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

در همین راستا رئیس پلیس آگاهی همدان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است، اظهار کرد: فعلاً فرد یا افرادی در ارتباط با این حادثه دستگیر نشده‌اند.

رضا زارعی با بیان اینکه در ارتباط با وقوع این حادثه، به فرد و یا افرادی مظنون شده‌ایم، گفت: البته هنوز به نتایج و جمع‌بندی کلی نرسیده‌ایم، ضمن اینکه هنوز هم مشخص نیست که آیا علت وقوع حادثه عمدی بوده است یا خیر؟

وی با تأکید بر اینکه تحقیقات ادامه دارد، اظهار کرد: در صورت عمدی بودن قضیه، ممکن است با انتشار مطالبی سرنخ‌های موجود به نتیجه نرسد، بنابراین فعلاً  معذور از اظهار نظر محکم هستیم.

رئیس پلیس آگاهی همدان با بیان اینکه به محض به نتیجه رسیدن موضوع مردم را در جریان قرار خواهیم داد، خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ص

حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی حادثه آتش سوزی خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان خیابان تختی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار