1. خرداد 1396 - 8:20   |   کد مطلب: 16840
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان:
برگزاری جشن شکرگزاری قرآن در همدان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری جشن شکرگزاری قرآن با حضور 25 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در اين استان خبر داد.
جشن شکرگزاری قرآن,باشگاه معلمان همدان,دانش آموزان ابتدایی,قرائت قرآن,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری جشن شکرگزاری قرآن در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حسین بهرامی‌نوید در خصوص جشن شکرگزاری قرآن در مدارس ابتدایی همدان اظهار کرد: دانش‌آموزان فقط در پایه اول ابتدایی می‌توانند قرآن را روخوانی کرده و با ورود به پایه‌های بالاتر این روند به صورت تکمیلی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایه سوم ابتدایی دانش‌آموزان می‌توانند به طور کامل قرآن را قرائت کنند ‏‏‏‏‏‏‏افزود: به همین منظور با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تحصیلی جشنی به عنوان جشن شکرگزاری ویژه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه این جشن هر ساله در استان برگزار می‌شود‏ خاطرنشان کرد: امسال برای تعداد 25 هزار دانش‌آموز از سراسر استان این مراسم برگزار شد.

وی با بیان اینکه به صورت نمادین از تعداد 400 نفر دانش‌آموز دعوت به عمل آمد تا در این جشن در باشگاه معلمان همدان شرکت کنند افزود: این جشن با شرکت دانش‌آموزان دختر و پسر در همدان برگزار شد بدین معنا که دانش‌آموزان با ورود به کلاس بالاتر می‌توانند قرآن را سریع و راحت روخوانی کنند.

بهرامی‌نوید با تاکید بر اینکه مانوس شدن با قرآن انسان را به نور و آرامش می‌رساند یادآور شد: خانواده‌ها با آموزش‌های جزئی ولی به صورت مستمر به فرزندان خود می‌توانند زمینه را برای علاقه آنها به قرآن و کسب معنویت فراهم کنند.

انتهای پیام/ص

جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن جشن شکرگزاری قرآن دانش آموزان سوم ایتدایی دانش آموزان سوم ایتدایی دانش آموزان سوم ایتدایی دانش آموزان سوم ایتدایی دانش آموزان سوم ایتدایی دانش آموزان سوم ایتدایی

دیدگاه شما

آخرین اخبار