27. ارديبهشت 1396 - 13:02   |   کد مطلب: 16771
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در همدان با بیان اینکه برخی شایعات در فضای مجازی درباره تجمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در میدان آرامگاه بوعلی‌سینا منتشر شده است گفت: تجمع امروز حامیان ایشان فقط در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتخابات,حامیان رئیسی,حسینیه امام,همدان,ستاد انتخاباتی رئیسی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : میرزا محمد سلگی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت قانون برای ما در اولویت قرار دارد و در هیچ مرحله از انتخابات هیچ نوع حرکت غیرقانونی را انجام نداده و پایبند به رعایت موازین قانونی هستیم.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد به منظور تخریب و تحت الشعاع قرار دادن برنامه گردهمایی امروز عصر حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در همدان در فضای مجازی پیام‌هایی منتشر کردند مبنی بر اینکه گردهمایی حامیان ایشان در میدان آرامگاه بوعلی سینا نیز برگزار می‌شود.

 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در همدان تصریح کرد: ضمن تکذیب این موضوع اعلام می‌کنیم گردهمایی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی امروز صرفا در محل حسینیه امام خمینی(ره) با سخنرانی حمیدرضا حاج بابائی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و نیز با حضور نمایندگان انقلابی استان در مجلس برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار