6. ارديبهشت 1396 - 12:38   |   کد مطلب: 16428
ذرت مکزیکی سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی بوده و بدن انسان را در برابر انواع بیماری‌ها حفظ می‌کند.
ذرت,ذرت مکزیکی,خواص ذرت,املاح موجود در ذرت,آنتی اکسیدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

خواص جادویی ذرت مکزیکی

 
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : امروزه جوانان زیادی به خوردن ذرت مکزیکی در زمان استراحت و تفریح می‌پردازند و جالب است بدانید که این ماده غذایی سرشار از مواد معدنی مفید برای سیستم ایمنی بدن است.

ذرت مکزیکی حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و انسان را در برابر انواع سرطان‌ها ایمن نگه می‌دارد و برای پیشگیری از دیابت و نرمال نگه داشتن میزان قند خون ماده‌ای مفید به شمار می‌رود.

ذرت مکزیکی به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیادی گوگرد، سیلیس، آهن و کلسیم است از پوست و مو و همچنین ناخن محافظت می‌کند و سبب استحکام آن‌ها می‌شود و املاحی همچون پتاسیم، فسفر و منگنز در آن به مقدار فراوان یافت می‌شود و این ماده غذایی سرشار از ویتامین‌های گروه B است.

ذرت مکزیکی کمک بزرگی به رشد باکتری در روده کرده و اسیدهای چرب موجود در آن باعث بهبود عملکرد روده می‌شود و خاصیت ضد یبوست دارد.
 
هر ۱۰۰ گرم کنسرو ذرت مکزیکی حاوی ۸۶ کیلو کالری است و یک ماده غذایی رژیمی محسوب می‌شود.
 

 انتهای پیام/ص

ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی ذرت مکزیکی آنتی اکسیدان آنتی اکسیدان آنتی اکسیدان آنتی اکسیدان آنتی اکسیدان آنتی اکسیدان آنتی اکسیدان خواص ذرت خواص ذرت خواص ذرت خواص ذرت خواص ذرت خواص ذرت خواص ذرت

دیدگاه شما

آخرین اخبار