6. ارديبهشت 1396 - 8:21   |   کد مطلب: 16423
رئيس دانشگاه پيام‌ نور استان همدان ازبرگزاري بيست و يكمين جشنواره سراسري قرآن و عترت در دانشگاه پيام‌ نور استان همدان خبر داد و گفت: اين جشنواره ويژه دانشجويان دانشگاه پيام‌ نور است.
جشنواره قرآن و عترت,دانشگاه پیام نور,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بيست و يكمين جشنواره سراسري قرآن و عترت در دانشگاه پيام‌ نور همدان برگزار می شود

جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صفی‌الله صفایی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور، اظهار کرد: مرحله مقدماتی این جشنواره در مراکز و واحدها، 25 اردیبهشت‌ماه، مرحله نهایی (استانی) 20 شهریورماه و مرحله نهایی(کشوری) 25 تا 27 مهر سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه این جشنواره در 6 بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)، پژوهش و کتاب‌خوانی، فن‌آوری، هنر و ادبی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان خاطرنشان کرد: بخش‌ آوایی شامل 9 رشته، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان، دعا و مناجات‌خوانی و تواشیح برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع) شامل هشت رشته آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین، احکام و پرسمان قرآنی برگزار خواهد شد.

صفایی با بیان اینکه بخش پژوهشی و کتابخوانی در سه رشته مقاله‌نویسی، بررسی و نقد کتاب، تلخیص کتاب، فن‌آوری در دو رشته تولید نرم‌افزار و اپلیکیشن، کانال شبکه‌های مجازی برگزار خواهد شد، ادامه داد: بخش هنری این جشنواره در هفت رشته، خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرفی و منبت، طراحی و پوستر و بخش ادبی نیز در چهار رشته، شعر، داستان‌نویسی، نمایش‌نامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بیست و یکمین جشنواره دوره سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان خبر داد و گفت: زمان ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در این جشنواره از سوم اردیبهشت ماه بوده و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار