29. فروردين 1396 - 8:50   |   کد مطلب: 16293
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان:
جشنواره «سفيران سلامت» همزمان با هفته سلامت در همدان برگزار می شود
جشنواره «سفیران سلامت» برای نخستین بار است که در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود،مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار برتر این جشنواره نیز پایان اردیبهشت‌ماه خواهد بود.
جشنواره سفیران سلامت,همته سلامت,سلامت دانش آموزی,معاون تربیت بدنی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

جشنواره «سفيران سلامت» همزمان با هفته سلامت در همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عبدالله جعفری امروز با بیان اینکه هفته سلامت در کشور از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا هفتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: شعار هفته سلامت برای سال جاری «زندگی سالم و بانشاط» انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در این هفته از فعالان عرصه سلامت دانش‌آموزی شامل مراقبان، رابطان سلامت، پزشکان و کارشناسان سلامت  و تندرستی شهرستان تقدیر می‌شود، افزود: طی یک همایش از افراد فعال در حوزه، نواحی و شهرستان تقدیر خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تقدیر از رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی را یکی‌ دیگر از برنامه‌های هفته سلامت دانست و گفت: از روسای مراکز بهداشت در شهرستان‌ها و از زحمات آنها نیز در این مراسم تقدیر می‌شود.

وی برگزاری جشنواره «تغذیه سالم و صبحانه سالم» در مدارس را در راستای فرهنگ سالم‌زیستی عنوان کرد و گفت: این مراسم همراه با مسابقات ورزشی و اجرای برنامه‌های نمادین در سراسر استان باشکوه هرچه تمام‌تر اجرایی خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه برنامه جشنواره «سفیران سلامت» برای نخستین بار است که در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار برتر این جشنواره نیز پایان اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید از سلامت خود و اطرافیان مراقبت کرد، یادآور شد: سلامتی نعمتی است که خداوند به بندگان خود عنایت کرده و باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/ص

جشنواره سفیران سلامت جشنواره سفیران سلامت جشنواره سفیران سلامت جشنواره سفیران سلامت جشنواره سفیران سلامت هفته سلامت هفته سلامت هفته سلامت هفته سلامت هفته سلامت 

دیدگاه شما

آخرین اخبار