16. فروردين 1396 - 8:16   |   کد مطلب: 16088
در سایه بی‌‌توجهی مسئولین نظارتی بر عرضه پوشاک، مانتوهایی منقش به اسماء ائمه اطهار در بازارهای تبریز در حال فروش است.
مانتو,اسماء ائمه اطهار,تبریز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

فروش مانتوهای منقش به اسماء ائمه اطهار در فروشگاه‌های تبریز 

 

به گزارش شبنم همدان ، طنین یاس به نقل از آناج نوشت :  اخیرا مانتوهایی در سطح مجتمع‌های تجاری تازه تاسیس تبریز در حال عرضه و فروش می‌باشد که منقش به اسماء ائمه اطهارند. از ایرانی یا خارجی بودن این مانتوها فعلا اطلاعی در اختیار نیست اما آنچه مهم است عرضه این گونه البسه در سطح بازرهای معروف تبریزی است که ازقضا در اثر کم دقتی مشتریان در هنگام خرید و به واسطه نقوش سنتی‌شان از مقبولیت بالایی برخوردار هستند.

دوخت و دوز این نوع لباس‌‌ها و عرضه آن‌ها در بازار اگر به صورت سهوی نیز باشد چیزی از وظیفه‌ی نظارت مراجع مسئول را کم نمی‌کند چرا که اساسا این مدل از لباس‌ها رفته رفته قبح برخی مسایل را از بین خواهند برد.

درصورت وارداتی بودن این کالاها نیز ماجرا متفاوت بوده و باید پیگیری گردد که این اجناس از کجا و به کدام طریق و یا با اجازه کدام مقام مسئول مجوز ورود و عرضه در بازار را داشته است.

نشانی محل‌های عرضه این نوع لباس‌ها نزد پایگاه خبری آناج محفوظ بوده و درصورت نیاز به مراجع مسئول داده خواهد شد اما انتظار از مسئولین ناظر بر عرضه این قبیل محصولات به دلیل حساسیت موضوع، بیشتر از گذشته می‌باشد.

انتهای پیام/ص

مانتو مانتو مانتو مانتو مانتو مانتو مانتو مانتو مانتو مانتو اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار اسماء ائمه اطهار تبریز تبریز تبریز تبریز تبریز تبریز تبریز تبریز

مانتو,اسماء ائمه اطهار,تبریز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها
مانتو,اسماء ائمه اطهار,تبریز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار