24. اسفند 1395 - 16:38   |   کد مطلب: 15810
محققان دریافتند دخترانی که در سن ۱۱ سالگی یا زودتر دچار بلوغ می شوند در مقایسه با دخترانی که در سن ۱۳ سالگی بالغ می شوند ۵۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به دیابت بارداری قرار دارند.
دیابت بارداری,بلوغ زودرس دختران,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بلوغ زودرس دختران با افزایش ریسک دیابت بارداری همراه است

 

دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری  دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس بلوغ زودرس 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرنگار مهر : دیابت بارداری یکی از عوارض جدی و شایع بارداری است و پیامدهای بلندمدتی برای سلامت مادر و فرزندش خواهد داشت.

گیتا میشرا، استاد دانشگاه کوئینزلند استرالیا، عنوان می کند: «مشخص شده است که بلوغ زودهنگام دختران نشانه چندین مشکل سلامت از جمله دیابت بارداری است.»

در این مطالعه، محققان داده های بیش از ۴۷۰۰ زن را بررسی کرده و دریافتند شمار بالای از زنانی که در سنین پایین تر بلوغ شده بودند در دوره بارداری شان مبتلا به دیابت شدند.

محققان همچنین دریافتند شمار زیادی از زنان مبتلا به دیابت بارداری دارای اضافه وزن یا چاقی بودند. از اینرو توصیه کنترل وزن قبل از بارداری به زنانی که زود به سن بلوغ رسیده اند می تواند ریسک دیابت بارداری را کاهش دهد.

انتهای پیام/ص

دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری دیابت بارداری بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران بلوغ زودرس دختران

دیدگاه شما

آخرین اخبار