23. بهمن 1395 - 16:02   |   کد مطلب: 15301
نمایشنامه «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» نوشته محمد چرمشیر داستان اجتماعی است که به آسیب‌های روانی و معضلات دختران و زنان می‌پردازد.
 نمایش,تئاتر,خانه ای در خیابان بهار,ندا هنگامی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : ندا هنگامی کارگردان نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» ضمن اشاره به  نمایشنامه این اثر اظهار داشت: نمایشنامه «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» نوشته محمد چرمشیر داستان اجتماعی است که به آسیب‌های روانی و معضلات دختران و زنان می‌پردازد. در واقع پنج زن در این خانه هستند که اتفاقی در گذشته، حال آنها را رقم می‌زند. 

وی ادامه داد: پنج سال پیش محمد چرمشیر این نمایشنامه را بر طبق ایده‌ها و نظرات من نوشت اما فرصت اجرا را پیدا نکردم؛ چرا که به دنبال موقعیت و شرایط مناسب بودم و سال گذشته با خواندن مطلبی، مصمم شدم تا این نمایش را اجرا کنم. 

هنگامی تصریح کرد: سه ماه پیش دوباره به کمک دراماتورژ نمایش، ایده‌‌هایی را به نمایش اضافه کردم و نزدیک به یک ماه و نیم تمرین کردیم. اجرایمان از 24 بهمن در تماشاخانه ایرانشهر آغاز خواهد شد. 

گفتنی است؛ در این اثر نمایشی لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج‌پور، شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی به ایفای نقش می‌پردازند. 

مرضیه ازگلی دراماتورژی این نمایش را انجام داده و هادی علی محمدی تهیه‌کننده و محمد قدس مدیر تولید «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» را برعهده دارند. 

ندا هنگامی به تازگی نمایش «نیمروز اسکاتلند» را بر اساس نمایشنامه «مکبث» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا کرد و پیش‌تر نیز این اثر را در قالب اجرای عمومی به صحنه برده بود. این نمایش 24 بهمن تا 24 اسفندماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار