10. بهمن 1395 - 17:09   |   کد مطلب: 15058
برگزاری عصر شعر و خاطره علاوه بر ایجاد فضایی شاد و پرامید برای مردم، زمینه‌ای مطلوب به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب شعر و فرهنگ است.
عصر شعر و خاطره انقلاب,مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان,بزرگداشت دهه فجر,تالار فجر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رسول کرمی از برگزاری «عصر شعر و خاطره انقلاب» به مناسبت بزرگداشت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در روز 12 بهمن ماه ساعت 16 در تالار فجر برگزار خواهد شد.

وی از حضور شاعران مطرح استان و شعرخوانی در خصوص انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان خبر داد و گفت: اجرای سرود توسط گروه نورالمهدی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه یکی از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس در این مراسم به خاطره‌گویی خواهد پرداخت، گفت: هنوز اینکه چه کسی به عنوان خاطره‌گوی عرصه انقلاب و دفاع مقدس در این برنامه حضور می‌یابد؛ قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه برگزاری عصر شعر و خاطره علاوه بر ایجاد فضایی شاد و پرامید برای مردم، زمینه‌ای مطلوب به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب شعر و فرهنگ است، اظهار کرد: به طور حتم تأثیرگذاری مفاهیم انقلاب با رویکرد هنری و ادبی بسیار بیشتر از دیگر قالب‌هاست.

کرمی با تأکید بر لزوم حمایت از هنرمندان انقلابی و متعهد، آنها را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: هنرمندان بسیجی با جان و دل برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و در این راه جهادگونه وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیج هنرمندان در طول سال و در راستای معرفی فرهنگ بسیجی و ترویج این فرهنگ متعالی برگزار می‌شود، دهه فجر را نقطه عطف برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار