19. تير 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 11000
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: همزمان با آغاز سفرها در تعطیلات عید فطر سوانح رانندگی در جاده‌های استان همدان ۶ نفر را به کام مرگ کشاند و ۳۳ نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش شبنم ها به نقل از تسنیم : رضا عزیزی با اشاره به اینکه 26 دستگاه دوربین تخلفات رانندگی در سطح جاده‌های استان همدان را ثبت می‌کند اظهار داشت: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو در حین رانندگی از عمده‌ترین تخلفات رانندگی است که سبب بروز حوادث ناگوار جاده‌ای می‌شود.

وی افزود: بسیاری از رانندگان به دلیل خستگی و خواب ‌آلودگی جان خود و دیگر سرنشینان را به خطر انداخته و سبب بروز حوادث فوتی می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همزمان با آغاز سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر 6 نفر در جاده‌های استان همدان جان خود را از دست دادند و 33 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در استان همدان گفت: واژگونی‌ بیشترین سهم را در تصادفات جاده‌ای استان همدان دارد که عامل اصلی آن نیز خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

عزیزی عنوان کرد: در ایام تعطیلات عید فطر بیشترین حجم تردد خودروی مسافران را در آزادراه همدان- ساوه شاهد بودیم و مسیر غار علیصدر نیز به دلیل جاذبه گردشگری نیز با بالاترین حجم تردد مسافران مواجه بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار