12. مرداد 1396 - 9:36   |   کد مطلب: 17945
کافیست پستهای خود را در توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک، اعم از کلیپ و صوت و متن و عکسهای سلفی در موضوعات مختلف توحیدی و امام شناسی و سبک زندگی با هشتگ #امام_رضا و #قرارهشت منتشر کنید تا عضوی از این اتحاد بزرگ فرهنگی باشید.

به گزارش شبنم همدان به نقل از راه دانا : از ابتدای دهه کرامت، یک هماهنگی بزرگ رسانه ای در رابطه با تولید محتوای رضوی صورت گرفته که طبق آن، کاربران در شبکه های اجتماعی و فعالان رسانه ای در خبرگزاری ها در یک اقدام مشترک هشتم هر ماه دستی به سر و روی هشتگ های امام رضایی بکشند.

هشتگ های #امام_رضا و #قرارهشت از مهم ترین هشتگ های مورد استفاده در این جریان بزرگ فرهنگی است.

حرم مطهر رضوی نیز در کنار رسانه ها هدایای خوبی برای این حرکت در نظر گرفته است.
هدایایی چون سفر به مشهد مقدس، شرکت افراد شرکت کننده در بعضی مراسم های خاص حرم مانند غبارروبی و غیره و هدیه های معنوی خاص که به شرکت کنندگان در قرارهشت اهدا خواهد شد.

کافیست پستهای خود را در توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک، اعم از کلیپ و صوت و متن و عکسهای سلفی در موضوعات مختلف توحیدی و امام شناسی و سبک زندگی با هشتگ #امام_رضا و #قرارهشت منتشر کنید تا عضوی از این اتحاد بزرگ فرهنگی باشید.

قرار هشت" عاشقانه ای به سبک دنیای مجازی
قرار هشت در ایام مبارک دهه کرامت و بعد از آن در هشتم هرماه، به فضای مجازی رنگ و بوی امام رضایی می‌دهد.
فضای مجازی یکی از عرصه‌هایی است که در ایام دهه کرامت، رنگ و بوی امام رضایی می‌گیرد، و هر کسی نسبت به عشق و علاقه‌ای که به امام رضا(علیه السلام) دارد فعالیتی را انجام می‌دهد. خیلی از کاربران با گذاشتن یادداشت، گزارش، تصویر، کلیپ، صوت، خاطره و ... در صفحه‌های شخصی و خبرگزاری‌ها، ارادت خود را به ساحت قدسی این امام مهربان به نمایش می‌گذارند.
حالا که شما دل در گرو مهر امام رضا(ع) داری بیا با هم یه قراری بزاریم
قرار ما, #قرارهشت...
قرار ما با تو این باشد، تمام هشت‌ها، هشتم هر ماه، و یا هر وقت که دلت هوایی حرم امام مهربانیها شد ، سلام‌های دلتنگیت را بنویس و با هشتگ های امام رضایی روانه ی دنیای مجازی کن, ما شما را خواهیم دید، ما سلام همه شما را به آقا می رسانیم...
باید صدای گامهایتان شنیده شود, و حضورتان در این مجاز آباد دیده شود با همین عکسها و عکس نوشته ها با همین خاطرات و دلنوشته‌ها، با همین هشتگ...
#قرارهشت #امام_رضا #پنجره_فولاد #صحن_انقلاب #ضامن_آهو #باب_الجواد #حرم_امام_رضا
از امروز، چشم‌انتظار حضور عاشقانه ی شما هستیم و حرم مطهر رضوی در دوره زمان های مختلف به کاربرانی که بهترین فعالیت و محتوا را دارند هدایای ارزنده ای اهدا می کند
لازم به ذکر است اگر دوست داری در صفحات حرم امام رضا(ع) کارهایت دیده شود می توانی در شبکه مخاطبان حرم عضو شوی و برای خودت صفحه ای ایجاد کنی و مطالبت را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذاری
از طریق فرم‎های «تماس با ما» در رسانه‎ها و ایمیل دبیرخانه به آدرس razavi@aqr.ir ما را از نظرات و پیشنهادهای خودتان بهرمند کنید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار