25. آبان 1394 - 12:24   |   کد مطلب: 8083
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از شرکت پژوهش و تولید نارین همدان بازدید کرد.
بازدیدمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از شرکت پژوهش و تولید نارین

به گزارش شبنم ها، در ادامه بازدید های مدیرکل از کارخانجات صنعتی استان، علیرضا مهرابی به همراه معاون آموزش و کارشناسان آموزش در صنایع با حضور در شرکت  پژوهشی و تولیدی نارین از قسمتهای مختلف این شرکت بازدید کرد.

 هوشیار مدیرعامل شرکت نارین ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل و همراهان با توضیحاتی پیرامون چگونگی شکل گیری و تأسیس شرکت و فعالیت آن در تولید، اظهارداشت: این شرکت در طول فعالیت خود دو مرحله طرح توسعه در زمینه افزایش تولید پودر تخم مرغ و مایع پاستوریزه تخم مرغ و بسته بندی تخم مرغ شناسنامه دار داشته و هم اکنون بعنوان پیشکسوت این حرفه مشغول فعالیت می باشد.

وی افزود: این شرکت با هدف استفاده بهتر از تخم مرغ و توليد فرآورده هاي تخم مرغ خصوصا در فصول گرم سال وبالابردن سهولت وایمنی مصرف تخم مرغ وافزایش ماندگاری این محصول حساس برای مصارف صنایع غذایی تاسیس و به خوبی توانسته بخشي از نیاز کشور وصنایع بزرگ غذایی کشور در تولید محصولاتي حساس چون سس مایونز –فراورده های گوشتی –کیک وشکلات و... را تامین و تا حدودی نیاز کشور به واردات این محصولات را برطرف نموده و نقشی هرچند کوچک در صادرات داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ضمن ابراز خشنودی از استقبال کارخانجات از اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای افزود: تربیت نیروی ماهر و کارآمد هدف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد .

مهرابی با تاکید بر روند آموزشهای مورد نیاز شرکت برای افزایش توان مهارت کارکنان امری ضروریست از تعامل و همکاری خوب این شرکت با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر نمود .

در پایان مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان و همراهان با حضور در محیط خط تولید شرکت از قسمتهای مختلف آن بازدید کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار