30. دى 1393 - 9:07   |   کد مطلب: 4630
عضو شورای شهر هیدج با تأکید بر این‌که بانوان انقلابی ایران ثابت کردند که در عین حفظ دیانت و پاکدامنی می‌توانند تاریخ‌ساز نیز باشند، گفت: در دوره انقلاب هر بانوی مسلمان، در هر لحظه از لحظات اوج انقلاب حس کرد که باید دین‌داری خود را اثبات کند.
 بانوان ایرانی در اوج دیانت و پاکدامنی، تاریخ انقلاب را ساختند

 به گزارش شبنم ها به نقل ازایکنا، صغری مرسلی، عضو شورای شهر هیدج عصر دیروز، 29 دی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر کمیته بانوان شهر هیدج، با بیان این‌که کمیته‌های مختلفی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در هیدج تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته‌ها باید سعی کنند تا برنامه‌های هدف‌دار و پرمحتوا اجرا کنند.
وی با تأکید بر این‌که در حال حاضر تهاجم فرهنگی فراوانی علیه انقلاب ما از سوی دشمن به انجام می‌رسد که نسل جدید را هدف قرار داده است، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر باید تبیین ریشه‌ها و علل شکل‌گیری انقلاب اسلامی برای نسل جدید باشد.
عضو شورای شهر هیدج با بیان این‌که جوانان باید پاسدار خون شهدا و حافظ آمان‌های امام راحل باشند، یادآور شد: نسل جدید با الگو قرار دادن شهدا و سبک زندگی آنها در مقابل تهاجم فرهنگی مقاومت کرده و چشم طمع دشمنان را از کشورمان دور کرده و آنها را همچون گذشته مأیوس خواهند ساخت.
مرسلی با بیان این‌که بانوان نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند که نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری و هدایت جنبش‌ها، نهضت‌ها و انقلاب‌ها داشته‌اند، ابراز کرد: بانوان ایرانی در دوران انقلاب اسلامی به روشنی ثابت کردند که بانوی مسلمان ایرانی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارند واعتقادات دینی آنها مانع از شرکت در فعالیت‌های اجتماعی نخواهد شد.

دشمن سعی دارد تا دختران ایرانی را به سمت تجددگرایی سوق دهد
وی با تأکید بر این‌که بانوان انقلابی ایران ثابت کردند که در عین حفظ دیانت و پاکدامنی می‌توانند تاریخ‌ساز نیز باشند، ابراز کرد: در دوره انقلاب هر بانوی مسلمان، در هر جایگاهی که قرار داشت، در هر لحظه از لحظات اوج انقلاب حس کرد که باید دینداری خود را اثبات کند.
این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که دشمنان اسلام که نتوانستند با حمله نظامی ایران اسلامی را تصرف کنند، در حال حاضر درصدد هستند که نسل جدید انقلاب، بخصوص دختران را به سوی بی‌فرهنگی و تجددگرایی بکشانند، خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی همانند همیشه باید سعی کنند که با پیروی از توصیه‌های اهل بیت(ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره ما را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه می‌کند و همچنین با حفظ قداست و هویت و پاکدامنی خود، سعی در خنثی کردن این توطئه‌ها داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار