18. فروردين 1403 - 9:00   |   کد مطلب: 25532
یک کارشناس مسائل اسرائیل با بیان اینکه رژیم ظالم صهیونیستی در تازه‌ترین اتفاقی که رقم زده، به کاروانی تحت عنوان آشپزخانه جهانی در نوار غزه حمله کرده است، گفت: این اتفاقات باعث شده تا نگاه رسانه‌های مختلف دنیا به رژیم غاصب صهیونیستی منفی‌تر از قبل شود.

منصور براتی در گفتگو با خبرنگارشبنم‌ها با اشاره به اینکه جنگ در غزه وارد هفتمین ماه پیاپی می‌شود، گفت: همچنان چشم‌اندازی برای پایان یافتن جنگ نمی‌بینیم.

 

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی همچنان مناطق مختلف باریکه و نوار غزه را مورد حمله قرار می‌دهد، افزود: اصلی‌ترین موضعی که در هفته‌های اخیر مورد بحث بود مسئله حمله به جنوب رفح است و البته حملات هوایی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

 

این کارشناس مسائل اسرائیل تصریح کرد: ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی هنوز به صورت زمینی وارد رفح نشده است و قدرت‌های متحد رژیم صهیونیستی سعی می‌کنند آن‌ها را از ورود به رفح منصرف کنند چرا که بیش از یک میلیون نفر به این منطقه و اطراف آن پناه بردند.

 

براتی ادامه داد: اگر رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه رفح به صورت زمینی حمله‌ور شود فاجعه انسانی دیگری رقم می‌زند و کشته شدن ده هزار نفر آدم بی‌گناه، روند تحولات را بَرهم می‌زند.

 

وی با اشاره به اینکه رژیم ظالم صهیونیستی در تازه‌ترین اتفاقی که رقم زده، به کاروانی تحت عنوان آشپزخانه جهانی در نوار غزه حمله کرده است، گفت: این یک نهاد و گروه بین‌المللی بود که حتی اقدامات خود را با نیروهای رژیم صهیونیستی هماهنگ می‌کردند و در کنار آن فقط به دنبال رساندن غذا به افراد محروم بودند اما دیدیم که حتی به این افراد هم رحم نشد و هفت نفر از آن‌ها کشته شدند.

 

این کارشناس مسائل اسرائیل با بیان اینکه حتی بریتانیا و آمریکا نیز علیه این اقدام رژیم صهیونیستی موضع گرفتند، تصریح کرد: این اتفاقات باعث شده در رسانه‌های مختلف دنیا، نگاه به رژیم غاصب صهیونیستی منفی‌تر از قبل شود.

 

براتی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال آتش بس وجود دارد، گفت: با تلاش چند باره و مذاکره دوطرفه که به صورت غیر مستقیم بوده بنابه دلایلی آتش‌بس به نتیجه نرسید و حالا می‌بینیم که رژیم ظالم صهیونیستی به دنبال حمله زمینی به رفح است تا سران مقاومت فلسطین دستگیر شوند اما از طرفی نیز فلسطینی‌ها اعلام کردند دیگر آتش‌بس موقت را نمی‌پذیرند و فقط جنگ باید به طور کامل جنگ پایان یابد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال دور جدید مذاکرات در جریان است و هنوز نمی‌دانیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت اما بعید می‌دانم که حداقل تا آخر ماه مبارک رمضان به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار