15. فروردين 1403 - 12:24   |   کد مطلب: 25525
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
کودک‌کشی صهیونیست‌ها عاملی برای روشنگری جهانیان بود
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: برای توجه و روشن شدن عالمیان، شاید باید صدها کار فرهنگی انجام می‌دادیم، اما امروز با رفتارهای وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست‌، مردم در آمریکا، فرانسه و ... پای کار هستند و می‌بینند که چه ظلم‌‌هایی در جهان اتفاق می‌افتد.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها گفت: رژیم غاصب صهیونیستی که حدود ۷۵ سال، با ظلم مضاعف برعلیه مردم فلسطین، کار خود را پیش‌ برده است.

وی با بیان اینکه به قول مقام معظم رهبری اتفاقات اخیر غزه تراکم شده جنایات ۷۵ ساله رژیم منحوس صهیونیست بوده، عنوان کرد: این رفتارهای ددمنشانه در این سال‌ها، با این اعمال شنیع یک‌دفعه خودنمایی و بروز کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: باتوجه به این ظلم طولانی که بر فلسطینیان شد، جبهه مقاومت و حماس یک عملیات بسیار ماهرانه‌ای را انجام دادند که با انجام آن، ابهت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در هم شکسته شد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: این رژیم پوشالی بدون در نظر گرفتن انسانیت، که بعضاً شعار آزادی می‌دادند و طرفداران آنها از جمله آمریکایی‌ها که ساز انسانیت را می‌زنند، بی‌شرمانه کودکان بی‌گناه و زنان را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

وی با اشاره به فتنه سال گذشته و مرگ مهسا امینی، خاطرنشان کرد: اگر در کشور ایران اتفاق کوچک و بی‌اهمیتی رخ دهد، رسانه‌های دنیا آن را طوری در جهان انعکاس می‌دهند که همه‌چیز برعلیه ما شده اما این رژیم کودک‌کش نهایت وحشی‌گری‌ را در فلسطین انجام می‌دهد، ولی متاسفانه هیچ عکس‌العملی را در دولت‌ها نمی‌بینیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تاکید کرد: مردم جهان جنایت‌های این رژیم منحوس را بسیار عالی فهمیدند، و بر علیه آنها حرکت کردند.

سردار مجیدی یادآور شد: برای توجه و روشن شدن عالمیان، شاید باید صدها کار فرهنگی انجام می‌دادیم، اما امروز با رفتارهای وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست‌، مردم در آمریکا، فرانسه و … پای کار هستند و می‌بینند که چه ظلم‌‌هایی در جهان اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره)، از بطن انقلاب اسلامی، ایده روز قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دادند، یک سمبلی برای حرکت مردم جهان شد، این نظر امام در جهان چقدر خوب طنین افکن شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان با تاکید اینکه برطبق آیات و احادیث، ظلم پایدار نبوده، حتماً یک روزی مردم مظلوم فلسطین پیروز خواهند شد، عنوان کرد: مردم فلسطین، چقدر زیبا مقاومت کرده و چقدر عالی و توکل به خدا کار خود را انجام می‌دهند، امیداوریم هر چه زودتر این مردم مقاوم به پیروزی دست‌یابند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار