7. فروردين 1403 - 11:35   |   کد مطلب: 25505
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:
کاهش ۶۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در همدان
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه آمار تصادفات و فوتی‌ها نسبت به سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ یک از فوتی‌ها در جاده‌های استان مربوط به مسافران سایر استان‌ها نبوده است.

 سرهنگ فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  شبنم ها  با اشاره به اینکه مسافرت‌های نوروزی همچنان ادامه دارد، گفت: در حال حاضر حجم تردد در جاده‌های استان همدان در مسیر رفت و برگشت بالا است.

 

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تردد جاده‌ها وجود ندارد، افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف خاصی که منجر به فوت باشد، نبود.

 

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه آمار تصادفات و فوتی‌ها نسبت به سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ یک از فوتی‌ها در جاده‌های استان مربوط به مسافران سایر استان‌ها نبوده است.

 

فکری خاطرنشان کرد: تا امروز چهار مورد تصادف منجر به فوت داشته‌ایم که مربوط به افراد بومی استان و در جاده‌های فرعی و روستایی بوده است.

 

وی در پایان تأکید کرد: قطعا ترافیک تردد تا پایان طرح نوروزی و تعطیلات در جاده‌های استان وجود دارد و با توجه به اینکه وضعیت هوا نیز مساعد‌تر می‌شود شاهد افزایش سفرها خواهیم بود.

 

گفتنی است به گفته رئیس سازمان اورژانس کشور، در نوروز ۱۴۰۳ حدود هفت درصد کاهش حوادث ترافیکی و ۱۰ درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار