تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی
خشیت از پروردگار به معنای «ملاحظه، رعایت و مراقبت»؛ راهبرد ضروری و همیشگی فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ
دستگاهها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و هوچیگری و اتهامات ترسید.
کارهای فرهنگی لوازمی دارد که باید به آنها توجه کامل کرد.
توجه به لسان قوم در فعالیتهای فرهنگی- تبلیغاتی از جمله این اقتضائات است.
زبان ارتباط گرفتن با یک جوان و نوجوان با زبان حرف زدن با یک غافل جاهل یا معاند فرق میکند همچنان که باید زبان و لسان صحبت و تبلیغ در کشورهای دیگر با کار فرهنگی-تبلیغی در داخل از جمله در مجموعههای انقلابی تفاوت داشته باشد.
با تولید فکر نو، فرآوری آنها و تبدیلشان به محصولات فاخرِ دارای بستهبندی خوب، در این بازار پرمشتری فعال شوید.
اهمیت دادن به نیروی انسانی زبده به عنوان محور اساسی مجموعههای فرهنگی
حفظ نیروهای خوب سازمان تبلیغات در همه رشتهها
مراقبت از نیروها
مواظبت در زمینه آفات برونسپاری کارهای فرهنگی تبلیغاتی
باید از ظرفیتهای مردمی حداکثر استفاده را کرد که در این زمینه جشنواره عمار نمونه خوبی است.
اگر وضع اقتصاد و زندگی مردم بهتر شود شادابی و خشنودی آنها تا حدودی تأمین میشود اما جدا از این مسئله هم میتوان با مشارکت خود مردم، کارهای متنوع شیرین و سرزندهای انجام داد.
در کل کشور به اتحاد کلمه و همدلی نیاز داریم چه برسد به مجموعههای انقلابی که باید کاملاً از افتادن در دام نحلههای گوناگون فکری و جناحگرایی پرهیز کنند.
خودداری از کارهای صرفاً ویترینی و شکلی، و مراقبت از تولید آثار خنثی و بدون جهتگیری صحیح
#امام_خامنهای
دیدگاه شما