30. مرداد 1398 - 15:00   |   کد مطلب: 23489
مسوول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند از نام نویسی ۲۳ هزار و ۳۹۳ دانش‌آموز در سامانه سناد خبر داد.

به گزارش شبنم ها، عباس عبدلی، مسئول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند گفت: از ابتدای فصل نام نویسی مدارس تا کنون اسامی ۲۳ هزار و ۳۹۳ نفر دانش آموز در سامانه سناد به ثبت رسیده است.

او افزود: البته زمان نام نویسی دانش‌آموزان در سامانه سناد هنوز به پایان نرسیده و تاکنون  ۹۵ درصد کل دانش‌آموزان سال گذشته  نام نویسی کرده اند .

مسئول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند گفت: تا کنون ۷۹۵ نفر در مراکز پیش دبستانی که به صورت خصوصی و زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند نام نویسی شده‌اند.

عبدلی از افزایش ۱۰ درصدی نوآموزان پایه اول خبر داد و گفت: در سال تحصیلی آینده بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نوآموز پایه اول وارد مدارس ابتدایی می‌شوند .

او با بیان اینکه شهرستان نهاوند رتبه دوم را در زمینه  نام نویسی الکترونیکی کسب کرده است افزود: کار سازماندهی عوامل آموزشی و اجرایی مدارس پس از اتمام کار ثبت نام دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مسئول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه کلاس بندی مدارس نیز بر اساس کار نام نویسی تا قبل از بازگشایی مدارس انجام خواهد شد، افزود : موقعیت جغرافیایی و محل اسکان اولیاء مبنای نام نویسی دانش آموزان در مدارس است.

عبدلی گفت: به منظور سهولت در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و امنیت خاطر خانواده‌ها کار نام نویسی از دانش آموزان بر اساس اسکان آن‌ها و محدوده جغرافیایی مدارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار