27. مرداد 1398 - 17:19   |   کد مطلب: 23463
رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان، گفت: برای استفاده از کارتخوان مخالفت و مقاومتی نداریم اما اتهام زنی پزشکان به فرار مالیاتی باعث دلخوری این قشر شده است.

به گزارش شبنم ها،علیرضا مدرکیان، در گفت وگو با خبرنگار عصرهمدان، با بیان اینکه قشر پزشک انتقادی بر استفاده از کارتخوان ندارند بلکه انتقادشان بر این است که چرا فقط به این قشر برای استفاه از کارتخوان فشار می آوردند گفت: چیزی که باعث ناراحتی همکاران شده این است که قشر پزشک را از سایر اقشار جدا و آنها را متهم به فرار مالیاتی کردند.

وی، با اشاره بر اینکه به خاطر ایجاد رفاه حال همشهریان به همه مراکز درمانی و خدماتی دستور داده شده که کارتخوان داشته باشند افزود: همانطور که تکنولوژی در همه زمینه ها پیشرفت کرده در این زمینه هم پیشرفت داشته و داشتن پایانه فروشگاهی الزامی شغلی و حرفه ای است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان، با تاکید بر اینکه در این زمینه نه مقاومت و نه مخالفتی وجود ندارد تصریح کرد: ربط دادن این موضوع به فرار مالیاتی و اتهام زنی به قشر پزشک کم لطفی عده ای به همکاران ما بود چراکه ما خدمت ارائه میدهیم و کالا نمیفروشیم.

مدرکیان، با بیان اینکه طبق قانون نه تنها پزشکان بلکه بقیه مشاغل دیگر نیز باید از کارتخوان استفاده کنند گفت: ما، در نظام پزشکی استان پیش از تصویب این قانون از همکاران خواستیم از کارتخوان استفاده کنند و به رفاه حال شهروندان اهمیت دهند و حالا نیز در ارزیابی ها به این موضوع توجه داریم.

وی، با اشاره بر اینکه شهروندان میتوانند اگر موردی مبنی بر درخواست نقدی وجود دارد را به نظام پزشکی اعلام کنند افزود: همکاران ما همواره پیگیر این تخلفات هستند و علاوه بر بازدید های میدانی، گزارش های مردمی را نیز مد نظر دارند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان، در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان میتوانند از طریق تلفن های سازمان که حتی در مراکز و معطب ها نیز نصب شده است گزارش تخلف را به ما بدهند تصریح کرد: وجود کارتخوان ضروری است و اصلا درست نیست بیمار را به دنبال پول نقد بفرستیم.

انتهای  پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار