2. مرداد 1398 - 18:17   |   کد مطلب: 23216
برای از بین بردن لک و جوش صورت باید از ماسک‌هایی که با مواد غذایی طبیعی تهیه می‌شوند، کمک گرفت.

به گزارش شبنم ها، ماسک‌های طبیعی راهکاری مناسب برای رفع جوش و لکه‌های صورت هستند. به کمک ماسک و مواد طبیعی می‌توان تمام نواقص پوست صورت را از بین برد و صورتی زیبا برای خود به ارمغان آورد؛ در اینجا به معرفی برخی از ماسک‌های طبیعی ضدجوش و ضدلک می‌پردازیم.

ماسک طبیعی ضدلک 

برای از بین بردن جوش و لک صورت کافیست ۸ عدد قرص آسپرین را با ژل آلوئه‌ورا و نصف یک لیموترش مخلوط کنید و آن‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید؛ این ماسک التهابات پوستی و لک صورت را از بین می‌برد.

 

ماسک از بین برنده گودی چشم 

یک قاشق غذاخوری روغن بادام را با یک قاشق چای‌خوری آبلیمو مخلوط کرده و هرشب قبل از خواب آن را به زیر چشم خود بمالید؛ این کار سبب از بین رفتن سیاهی چشم می‌شود.

 

ماسک صورت برای از بین بردن جوش‌ها 

برای تهیه ماسک ضدجوش کافیست یک عدد سفیده تخم‌مرغ را هم زده و آن را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب ولرم آن را بشویید؛ این ماسک علاوه‌بر از بین بردن جوش‌های صورت، پوست را هم سفید می‌کند.

 

ماسک قوی ۳ کاره 

برای آنکه پوست صورت خود را سفت کنید و در عین حال منافذ پوست و لک‌های قهوه‌ای را هم از بین ببرید، یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با یک قاشق آبلیمو و یک قاشق عسل مخلوط کرده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید

 

ماسک لایه بردار 

برای صاف شدن پوست، بستن منافذ و لایه برداری، می‌توانید از ماسک عسل و توت فرنگی کمک بگیرید, برای تهیه این ماسک یک قاشق غذاخوری ماست، ۲ عدد توت فرنگی و یک قاشق مرباخوری عسل را با یکدیگر مخلوط کرده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار