4. خرداد 1398 - 18:36   |   کد مطلب: 22878
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید براینکه کمبودی در تأمین قند و شکر وجود ندارد گفت: به زودی قیمت قند و شکر تثبیت می‌شود.

به گزارش شبنم ها، 

 مجید زرین دلاور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بیش از نیاز معمول قند و شکر در استان توزیع شده است، اظهارکرد: از اسفند سال گذشته تا کنون ۱۰ هزارتن شکر در استان همدان توزیع شده است درحالیکه براساس بررسی‌ها ماهانه ۵ هزار تن شکر مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه قند و شکر به زودی با یک قیمت در بازار عرضه خواهد شد، افزود: درحال حاضر مشکلی در قند و شکر نداریم، اما به دلیل فاصله قیمتی در بازار اخلالی در شبکه توزیع ایجاد شده است به‌طوریکه گاهی فاصله قیمت تا ۲۰ هزار تومان هم می‌رسد.

وی با بیان اینکه در توزیع قند و شکر از ظرفیت عمده‌فروشان استفاده می‌شود، یادآور شد: به زودی قندو شکر یک نرخی خواهد شد و توزیع تحت عنوان دولتی و آزاد نخواهیم داشت.

زرین‌دلاور با تأکید براینکه در هیچ کالایی کمبود نداریم، ادامه داد: در هیچ کالایی کمبود وجود ندارد و متأسفانه صف‌های موجود به دلیل تقاضای کاذب بوده و مردم بیش از نیاز خرید می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به مردم توصیه کرد خانه‌های خود را تبدیل به انبار نکنند چرا که به‌زودی قیمت شکر و قند تثبیت خواهد شد.

وی درباره توزیع گوشت به نرخ دولتی نیز گفت: از سال گذشته توزیع عمومی گوشت دولتی نداریم و اگر دولت سهمیه‌ای به استان بدهد؛ به جامعه هدف تعریف شده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع گوشت قرمز به نرخ ۸۵ هزار تومان در همدان، یادآور شد: یک واحد واردکننده گوشت قرمز با ارز نیمایی در استان همدان مباشر توزیع بوده و واحد‌های عرضه‌کننده و فروشگاه‌ها می‌توانند از این گوشت‌ها توزیع کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار