30. بهمن 1397 - 19:03   |   کد مطلب: 22419
مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان گفت: در ایام نوروز ۱۲ اتوبوس گردشگری در این استان فعال هستند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

بابک اسدی، مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز خدمات خاصی را به مسافران ارائه خواهد داد، اظهار کرد: در این ایام تعدادی از اتوبوس‌ها به صورت گردشی در سطح شهر فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ هر روز در سطح شهر فعال اند، ادامه داد: رانندگان نیز به صورت شیفت بندی در ایام نوروز فعالیت دارند.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به آماده باش پرسنل اتوبوسرانی در  تعطیلات نوروز گفت: شیفت اول کاری نیرو‌ها از ۲۹ اسفند ماه تا ۷ فروردین و شیفت دوم از ۷ تا ۱۳ فروردین خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه امسال ۱۴ و ۱۵ فروردین نیز تعطیل است و به همین دلیل تا پایان تعطیلات خدمات ارائه خواهد شد، اظهار داشت: در تعطیلات نوروز ۱۲ اتوبوس گردشگری در سطح شهر فعال هستند که اگر نیاز باشد تعداد آن‌ها را افزایش خواهیم داد.

وی  با اشاره به اینکه هر سال مکان اصلی حرکت اتوبوس‌های گردشگری یادمان عین القضات در خیابان باباطاهر بوده که امسال نیز احتمالاً همین مکان باشد گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران از اهداف است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار