28. بهمن 1397 - 18:29   |   کد مطلب: 22408
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از آماده سازی ۱۶۶ مدرسه برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

 محمد بداغی،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان در اولین جلسه‌ ستاد اسکان استان همدان گفت:از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه میهمانان فرهنگی در ایام  نوروز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۶ خانه معلم و مرکز آموزشی-رفاهی در قالب مراکز اسکان دائمی در استان اظهار داشت: ۱۹ پایگاه اسکان فرهنگیان در شهرستان ها، نواحی و مناطق استان در قالب ۱۶۶ مدرسه با ۱۴۶۵ اتاق در مراکز اسکان موقت با همکاری بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران در پایگاه‌های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان این که به منظور تکریم میهمانان اتاق‌های نوع "ج" از گردونه اسکان خارج شده است بیان کرد: روند کار به سمت حذف اتاق‌ها از نوع، "ب" از گردونه اسکان موقت است.

بداغی بیشترین مقصد مسافرین نوروزی در استان را شهر‌های همدان، ملایر، لالجین و بهار گل تپه ذکر کرد و یادآور شد: پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان موقت از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که زمان رزرو اینترنتی اسکان موقت نوروزی از ۳ اسفند لغایت ۲۴ اسفندماه انجام می‌شود افزود: همکاران محترم فرهنگی با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان به نشانی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو اینترنتی محل اسکان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار