18. بهمن 1397 - 19:28   |   کد مطلب: 22358
دادستان کل استان همدان با بیان اینکه باید چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی را به مردم نشان داد،گفت: برخی تصور می‌کنند که در دوران پهلوی وضعیت کشور بسیار مناسب بود و متأسفانه گروه‌های معاند در فضای مجازی به خوبی تطهیر می‌شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

کامران حمزه بعد از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریست، اظهار داشت: قبل از ورود به نمایشگاه تصور داشتم که نمایشگاه محدود است اما در بازدید از آن متوجه شدم که با پرداختن به دوران قبل از پیروزی انقلاب، موضوع عبرت و زندان کمیته مشترک و موضوع داعش و تیم‌های تروریستی باعث شده تا نمایشگاه کاملی برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه موزه عبرت و تروریسم در همدان کمک شایانی بر شفافیت اهداف دشمنان انقلاب است گفت: خوشبختانه همه بخش‌های نمایشگاه برای تمامی رده‌های سنی قابل استفاده است که بخش داعش و دستگیری مالک ریگی برای مخاطبین ملموس‌تر است.

حمزه بیان کرد: برخی درصدد براندازی انقلاب اسلامی هستند و  متأسفانه در فضای مجازی این گروه‌ها به خوبی تطهیر می‌شود ولی برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها حتی به صورت ریزتر در فواصل مختلف زمانی باعث می‌شود تا مردم از واقعیت این گروه‌ها به خوبی آگاه شوند.

دادستان کل استان همدان عنوان کرد: به حقیقت اتفاقات عجیبی در دوران پهلوی اتفاق افتاده و رویدادهایی از قبیل جنگ‌های جهانی و وادادگی شاه ایران، از دست دادن خاک‌های کشور باید برای نسل جوان بیان شود.

 

وی با تأکید بر اینکه باید چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی را به مردم نشان داد، عنوان کرد: تروریست جریانی است که خارج از کشور وجود دارد و درصدد نفوذ به داخل کشور بود و این موضوع غیرقابل انکار است که اگر در سوریه با این جریان مبارزه نمی‌کردیم، قطع به یقین این جریان وارد کشور ایران می‌شد.

دادستان کل استان تاکید کرد: باید توجه کرد که جریان شیوخ و اهل فتوای این جریان بسیار مهم است چراکه بسیاری از مردم از این سلسله مراتب مطلع نیستند که در داعش امیری وجود دارد و فتوای شرعی برای این جنایت داده می‌شود لذا باید این اطلاعات در اختیار مردم قرار داده شود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار