31. ارديبهشت 1396 - 22:07   |   کد مطلب: 16838
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش همدان خبر داد
برگزاری همایش «هدایت‌تحصیلی قطب غرب کشور» در همدان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری همایش «هدایت تحصیلی قطب غرب کشور» در همدان با حضور مسوولان استانی و کشوری خبر داد.
همایش,همدان,هدایت تحصیلی,آموزش و پرورش,دانش آموزان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حسن‌آقا یوسفی با اشاره به برگزاری همایش «هدایت تحصیلی قطب غرب کشور» و با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند مشاوران تحصیلی فقط کار هدایت دانش‌آموزان در انتخاب رشته را بر عهده دارند، اظهار کرد: مشاوران علاوه بر کار مشاوره در حوزه‌های تخصصی همچون رفتارهای سازشی و حوزه‌هایی که در آنها آسیب وجود دارد خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در بخش هدایت تحصیلی دانش‌آموزان سال گذشته آموزش و پرورش با مشکل مواجه شد، افزود: هدف از برگزاری همایش جلوگیری از مشکلات به وجود آمده در سال گذشته و ارائه راه حل برای آنهاست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه بخشی از مهمانان ویژه این مراسم از مسوولان وزارت آموزش و پرورش هستند، خاطرنشان کرد: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، معاون علمی و مدیر کل اداره مشاره و امور تربیتی به همراه معاون خود از جمله مهمانان فردا خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از مهمانان از استان‌های غربی کشور حضور دارند، یادآور شد: ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان و آذربایجان از مهمانان استانی در همایش خواهند بود.

یوسفی با تاکید بر اینکه امسال اولین سال برگزاری چنین همایشی در استان است، تصریح کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و ارائه راه حل‌های مناسب خروجی مناسبی را برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در سال آینده فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هدایت تحصیلی به همراه مشاوره می‌تواند در آینده و سرنوشت دانش‌آموزان اثرگذار باشد، افزود: در چنین شرایطی دانش‌آموز با آگاهی کامل به رشته دلخواه خود ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار