24. مرداد 1395 - 14:20   |   کد مطلب: 11795
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان مطرح کرد:
ارائه 152 میلیارد اعتبار به مددجویان از سوی کمیته امداد همدان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه 152 میلیارد اعتبار برای ارائه خدمات به مددجویان از سوی کمیته امداد در نظرگرفته شده است، گفت: 97.5 درصد وام‌های اشتغال را از بانک‌ها دریافت می‌کنیم.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا منطقه همدان :  پیمان ترکمانه 23 مرداد در آئین افتتاحیه صندوق امداد ولایت به صورت ویدئو کنفرانس در استان همدان، با بیان اینکه در پنج سال گذشته 41 هزار وام قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت کرده‌ایم، تصریح کرد: میزان اعتبار این وام‌ها 74 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه پرداخت این وام‌ها یک افتخار است، عنوان کرد: بیش از 90 درصد تسهیلات پرداختی در بحث اشتغال در همان بخش هزینه می‌شود به طوریکه 97 درصد وام‌های اشتغال را از بانک‌ها دریافت می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان کمیته امداد را بزرگترین شبکه کمک‌های مردمی دنیا عنوان کرد و افزود: هدف از تشکیل این صندوق کار بانکی نیست.

ترکمانه با اشاره به اینکه تمامی خدمات کمیته امداد در بحث پرداخت وام در این مجموعه متمرکز شده است، ادامه داد: پشتوانه این مرکز نوپا بانک ملی است.

وی با بیان اینکه بار کمک و ارائه خدمت به فقرا تنها بر دوش کمتیه امداد نیست، عنوان کرد: همه و به ویژه مردم باید در این زمینه کمک حال کمیته امداد باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه کمیته امداد در این 37 سال موفق شده باری را از دوش فقرا بردارد، گفت: هدف از تشکیل این مجموعه ارائه خدمات راحت‌تر و بی‌منت‌تر است.

ترکمانه با بیان اینکه خداوند جهاد با مال را مقدم به جهاد با جان دانسته است، تصریح کرد: عزت و کرامت همه انسان‌ها و مددجویان باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه رمز آیه قرض‌الحسنه در قرآن کریم آزمایش انسان‌ها است، عنوان کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه جزء وظایف ذاتی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: بانک‌ها یار و مددکار کمیته امداد در خدمت‌رسانی به  فقرا بوده‌اند اما تامین بانک‌ها نیز دشواری‌هایی را برای فقرا ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار